![]() |
|
|
||||
|
||||
Ik zie daar wel geen fotokes he.
![]() |
|
||||
|
||||
Nu wel. Ik was te rap
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Hoe wordt het nu gedaan met de mobilhomes?
De nummering van de teams? Of de Nummering die in de vorige thread is aangewezen?
|
|||
|
|||
Ok, nu nog rap een mailken sturen naar iedereen. Als je het krijgt en je kent wa mensen die meedoen, nie twijfelen he mannen, gewoon forwarden.
We zijn eindelijk compleet. Spijtig voor de 76 mensen die niet kunnen meerijden maar het lag deze keer niet in onze handen. Wie eerst antwoorde is erbij. Ik zal wel nog 2 teams als reserve voorzien, je weet maar nooit he |
|
|||
|
|||
Quote:
Maar allé, gelukkig pakken jullie het nog goed op maar naar volgend jaar moeten we toch wat kleine foutjes gaan wegwerken zulle. We zijn ook nog maar het tweede jaar bezig dus we kunnen nog veel leren he mannen |
|
||||
|
||||
och Dries, uit z'n fouten leert men!
Volgend jaar hebde die problemen alvast niet meer! Jullie steken hier heel veel tijd in!! Proficiat alvast! |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
15
Dale Racing Yannick Dalemans Koen Buys Chris Voet Jeroen De Brabanter Axtron 2 Jurgen Evers op de site me fotos sta da Mallet bij mij in et team rijdt en ni chris voet? wie rijdt er nu in men team van die 2? :-) |
|
||||
|
||||
Zoals het op de site staat met de foto's is het correct. Dat is de enige juiste bron. Dat het hier anders staat komt omdat er permanent moet geschoven worden met namen, en we veranderen niet telkens elke thread waar de namen afgebeeld staan. Daarom : check regelmatig de site die je hier vindt, want tot de laatste minuut zou het kunnen dat er veranderingen optreden, uiteraard buiten onze wil om.
|
|
|||
|
|||
Voila, alle 150 piloten hebben een mail gekregen.
Wie ik niet heb is: Verbinnen Jan Van Edom Manuel Bart Sybens Voor de rest is alles klaar |
|
|||
|
|||
![]()
Dries,
bedankt voor het telefoontje. Dat je de mensen op deze manier nog eens persoonlijk op de hoogte houd getuigt van grote klasse. Velen zouden gewoon een link plaatsen met de nodige uitleg en het daarbij laten. Nogmaals proficiat met het gepresteerde werk en CU@BelKarting.2002 Louis Stevens. |
|
||||
|
||||
Quote:
Hey teammaat van het Crash.to/zandbak racing team, en al een racestrategie bedacht? ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |