![]() |
|
|
||||
|
||||
Had die dan aan mij gegeven
![]() |
|
||||
|
||||
Gij had al genoeg op, de mensen van JPR kloegen nu al da ge hun personeel nie gerust liet
![]() |
|
||||
|
||||
Tsja jong, kan ik er aan doen dat ik grote dorst had
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
ja en dorst precies niet alleen he man
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Dat viel nog goed mee
![]() |
|
||||
|
||||
Misschien kunnen we voor de editie 2003 sponsoring bij interbrew aanvragen
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
als Gino de kat
van tafel verdwenen was, danste de muis (guess who) (zat?) op tafel. (bij wijze van spreken?) Volgend jaar misschien een voorbehoedsmiddel als co-sponsor, die hebben dat ooit in F1 gedaan ook.
prijsvraag: welk merk; welk team en welk jaar een nog steeds bezorgd iemand Fordje, wat vraag je nu om die foto's te vernietigen? |
|
||||
|
||||
Quote:
Wat ben jij eigenlijk? Een vampier of zo ???? ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Nog een geluk dat em van Sonja (H) en Monique (VR) afbleef...maar ja, die hadden blijkbaar al genoeg aan elkaar
![]() |
|
||||
|
||||
Re: als Gino de kat
Quote:
Gezien de gevoeligheid van het materiaal mogen we niet te laag inzetten. ![]() Laten we dus beginnen met een perskaart voor het seizoen 2003, ![]() Natuurlijk ook een VIP-behandeling op de BelKarting 2003 (zodat ook daar weer voor de nodige fotokes kan zorgen ![]() en Een avondje Moulin Rouge (all in natuurlijk) ![]() Lijkt dat geen eerlijke deal ?? ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Ik ben braaf geweest,een beetje te veel gratis bier en wijn ja,alhoewel een beetje,ik meen me wel nog te herrinneren dat er een meisje uit Zwevegem
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Mannekes mannekes, niet overdrijven eh seg. Ik had zeker genoeg maar ik was heus niet alleen, eh Perdieus
![]() ![]() Last edited by Scapa; 25-11-2002 at 19:05. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Van getrouwde vrouwen blijf ik wijselijk af. Een danske en meer niet ![]() |
|
||||
|
||||
Re: als Gino de kat
Quote:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|