![]() |
|
|
||||
|
||||
Ik denk eerder dat fnac en andere hun prijzen ook wat meer gaan laten zakken; kan dus enkel goed zijn
![]()
|
||||
|
||||
Idd, en de winkels van mediamarkt in hasselt en brussel komen er pas in de loop van 2003 dus nog even geduld
|
|
||||
|
||||
Daarnaast hebben ze om de zoveel tijd een aanbieding van een multimediapc........alah Aldi.
Die gasten kopen dat gewoon per 500.000 stuks en meer in........ Toen ik in een ver verleden voor een ICT firma werkte heb ik het weleens meegemaakt dat een Fujitsu pc daar goedkoper was als waar Fujitsu Nederland hem inkocht ![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Net bij Media Markt geweest! De verhalen zijn echt wel niet overdreven, zeker qua CD-ROM-spellekes, Muziek-CD's , ...
Om een voorbeeld te geven : Ik heb de CD The Rising gezien (Bruce Springsteen) : In een normale winkel gewone versie : 21 EUR speciale versie : 34 EUR Media Markt : gewoon : +- 16 EUR speciaal : 21,99 EUR!!!!!!!!!!!!! |
|
||||
|
||||
In één woord: degoutant!
- Degoutant groot - Degoutant druk - Degoutant veel aanwezig - Degoutant lage prijzen Er liggen dingen in de rekken die je daar nooit zou verwachten en je vind er dingen waar je je in heel Antwerpen rot naar gezocht hebt. Zoder twijfel een goed initiatief, ... maar heel onpersoonlijk!
|
||||
|
||||
'degoutant' zou ik lage prijzen niet durven noemen
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Onpersoonlijk? Als ik daar 10% kan uitsparen maakt me dat toch niet veel hoor. En ik vond het personeel daar heel behulpzaam en vriendelijk. |
|
||||
|
||||
![]()
Er lijkt nog niets online te zijn van mediamart Belgie...
Ik ben zinnen om een Kenwood autoradio-cd te kopen mét MP3 decoder. Heeft er iemand ervaring mee (qua kwaliteit en zo...) zijn er bij mediamart autoradio's? |
|
||||
|
||||
Mediamarkt heeft een groot aanbod aan autoradio's, luidsprekers, ...
Op de benedenverdieping. |
|
||||
|
||||
Ben er gisteren geweest, vond het er vreselijk ongezellig en druk, maar de prijzen zijn idd 'degoutant' goedkoop.
|
||||
|
||||
![]()
Waar in Antwerpen is het feitelijk... op de kaazerlaa of zoe...
|
|
||||
|
||||
oep de kaazerlaa ien 'et senturrie senter !
|
||||
|
||||
![]()
heij joenge, en wôr es da dieje senturrie center? Es da ôn den dérentooin?
|
|
||||
|
||||
das on de stasie
|
||||
|
||||
Quote:
Als da na was voor de nieuwe van Pearl Jam, dan is da ok. |