![]() |
|
|
||||
|
||||
Potver ja...harde realiteit !
![]()
|
||||
|
||||
LOL
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
Hij is ook tevreden met een loon dat men in de middenmoot heeft, dus dit alles samen zal hem wel interresant maken zekers. Ik vermoed dat hij dit jaar serieus rond de oren gereden wordt door ene KIMI. |
|
||||
|
||||
Ik schrijf ook nergens dat ik hem geloof in zijn bewering dat hij ooit nog wereldkampioen zal worden, maar als hij het zelf niet meer gelooft, verdient hij zijn plaats niet in een topteam. Hij is enkele jaren jonger als de huidige wereldkampioen, dus kan eventueel nog een tijdje meegaan. Zelf was ik ook wat verrast door het feit dat hij dit jaar nog bij McLaren mag blijven en ik verwacht eveneens dat hij het nog moeilijker als vorig jaar zal hebben om Raikkonen voor te blijven, maar we zullen zien op het einde van het seizoen.
Het is hier echter bon ton om op bepaalde rijders hun kop te kakken (om het eens wat platter te zeggen) en beweren dat hij geen talent heeft en zijn prestaties enkel en alleen te danken zijn aan de wagen waarin hij rijdt (en ook impliciet schrijven dat hij geen enkele verdienste heeft in de ontwikkeling van die wagen, want het is dankzij de wagen en zeker geenszins dankzij hemzelf dat hij zijn resultaten boekt), is voor mij een brug te ver en ik doe er dan ook niet aan mee. 't Is eenvoudig hoor : mocht DC er ooit in slagen de tegenwoordige nummer 1 te kloppen dan is het voor heel wat mensen enkel en alleen te danken aan zijn wagen. Wat simplistisch als je het mij vraagt. Huilen met de wolven in het bos. Trouwens, vergeet Jim Clark ook niet. Die reed van '61 tot '68 voor Lotus.
![]() Last edited by Mario; 13-01-2003 at 10:51. |
|
||||
|
||||
Mario, ik kan je in deze visie volkomen bijtreden.
jan |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Dat klopt wel, Sennake, maar voor mij staat die ene deelname in deze wel gelijk met een heel jaar. Hij is het seizoen begonnen voor Lotus en dat hij de rest niet meer kon meemaken, kwam door pure overmacht
![]() Indien DC of MS door iets gelijkaardigs (liefst minder erg) gedwongen worden te stoppen, hebben ze voor mij ook 8 seizoenen voor hun werkgever gereden.
|
||||
|
||||
....en dat terwijl een levenslange loopbaan bij dezelfde werkgever zogezegd uit de tijd is
![]() jan |
|
||||
|
||||
Ach DC! Het is een sympathieke gast maar dat eeuwig geklaag en gezaag heeft ie van zijn grote vrienden Haug en Dennis geleerd. Neemt niet weg dat ie een goed piloot is maar wereldkampioen, helaas. Hij kan zich troosten met de gedachte dat hij niet de nige is. Ik vind hem gewoon een subtopper, van het niveau van een Berger, Patrese, Boutsen om er enkele te noemen. Wel in staat om een GP te winnen ( al dan niet met een superieure wagen ), maar om die prestatie meermaals te herhalen tijdens een seizoen, neen.
Ik las hier in een of ander racemagazine weer een gigantische qoute van Eddie Irvine. Blijkbaar had hij iets gezegd over DC ivm met diens stelling dat hij weer denkt dat ie kans heeft de titel. Vervolgens blijkt dat Dc daar dus op gereageerd heeft en hij moet denk ik niet mals zijn geweest voor Irvine en Eddies reactie daarop was : " Well, now at least I know that even the wannabestars read everything that I say!" Als hij er volgend jaar niet meer bij is, zullen we hem ongetwijfeld nog wel regelmatig in de pers terugvinden. I just love this bastard! |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|