![]() |
|
|
|||
|
|||
Ikke net thuis en wa hebben we gedaan, jaja, gekart.
|
|
||||
|
||||
Quote:
en naar den dakar gaan zien ![]() |
|
||||
|
||||
'k heb al enkele foto's
http://www.belgium4x4.be/foto/egypte/index.htm |
|
||||
|
||||
Zo het monster voor AD in de Dakar van 2004 is al bekend
![]() ![]() Prachtige omgeving waar jullie hebben zitten te kijken.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
De karting www.ghibliraceway.com
|
|
||||
|
||||
Ik post de foto's zogauw ik kan. Vandaag zal wat vroeg zijn. Het huis is een puinhoop, en we gaan eerst wat opruimen. Daarna komen de foto's aan de beurt.
Jammer genoeg was het in het hotel aanwezige internetcafé "forever kaput" , anders hadden we dagelijkse updates kunnen doorgeven. Nu zal het alles ineens zijn. See you later. En wat de foto's betreft : voor het bekijken ervan : "I shall make you a special price my friend, only 100 pounds!" Of nee, we zullen de Egyptische gewoonten maar niet overnemen. 't Zal op zijn Belgisch zijn en dus gratis ![]() |
|
|||
|
|||
Ge kunt uw foto's ook aanbieden in ruil voor enkele geiten, hé Guy ...
|
|
||||
|
||||
Is Danni eigenlijk meegegaan naar Egypte en met hoeveel kamelen is Guy dan teruggekomen?
WRC-prono 2009 kampioen Last edited by Bart.Vandecavey; 24-01-2003 at 12:04. |
|
||||
|
||||
Voor alle duidelijkheid : de "kamelen" in Egypte zijn eigenlijk dromedarissen en de waarde ervan is nihil, waar je echt handel mee kan drijven zijn de geiten (nee, niet de 2 PK's want in Egypte zie je alleen maar Peugeot's)...
Wat niet wegneemt dat ik Danni had kunnen inruilen voor een witte Arabische volbloed (paard dus eh!) |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Zoals reeds vermeld : vanaf morgen.
|