![]() |
|
|
||||
|
||||
Meest opmerkelijk was de enorm slimme zet van Raikkonen en McLaren door in de warm-up lap van strategie te veranderen en droogweer banden te monteren en tevens de wagen zo vol te tanken dat Kimi slechts 1 stop moest maken. Wel spijtig van deze snelheidsovertreding in de pits : elke 10 meter wordt de snelheid daar gemeten en hij zou gedurende 10 meter slechts 1,1 km/h te snel hebben gereden, maar ja , reglement is reglement.
Ben er trouwens bijna zeker van dat Raikkonen de grootste bedreiging van de Ferrari's zal worden in de nabije toekomst. Zonder zijn foutje in de qualifying zou hij zich als enige binnen de seconde van de Ferrari's geplaatst hebben. Vind trouwens dat ze Schumacher de zwarte vlag met oranje bol hadden moeten geven i.p.v. hem ronden lang te laten rijden met loshangende stukken aan zijn wagen. Als dat loskomt tegen 300 per uur weet je nooit waar dit terecht komt. ps dacht even dat er iets met de kleuren van mijne tv scheelde deze morgen. Geen rode overall op het podium, maar toen ik de rode F van Fosters zag wist ik dat het niet aan mijne tv lag...
|
||||
|
||||
hehe, direct uw kleure wa feller gezet
![]()
|
||||
|
||||
![]() toch serieuze banking in dat circuit hé... ![]() sry, flauw grapje, maar ben echt wel goed gezind. ![]()
|
||||
|
||||
Niet alleen de race was bijzonder leuk, de camerastandpunten waren nog spectaculairder. Vorig jaar tijdens de gp van de VS hebben we al een voorproefje gezien, maar dit was echt speciaal. Op de voorvleugel, achtervleugel, onboard vooraan,links, camera die de coureurs naar het podium volgt, noem maar op. Misschien heeft Bernie, na het opdoeken van zijn digitale televisie wat meer geld vrijgemaakt voor de regie op de open netten.
Schitterende race.
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Maar die vlag is al zo lang niet meer gebruikt dat ze ze waarschijnlijk niet meer vonden. ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
spin op 12 ronden van het einde ... hoefde voor niks of niemand nog te pushen .... Hier gooit hij kostbare punten te grabbel ... dat hij alsnog 2e wordt heeft meer te maken met de pech van anderen dan met zijn eigen prestatie .. Verder was het inderdaad een boeiende race ... toch wil ik waarschuwen voor overdreven optimisme wat betreft een spannend seizoen ... Akkoord we hebben een fijne race gezien ... toch is het onwaarschijnlijk dat Schumacher iedere week superlange pitstops gaat maken of de sterkte van zijn bargeboards op de proef gaat stellen ... Onder deze omstandigheden (regen) hadden we ook met de oude regels een spannende koers .... airco
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
C U |
|
||||
|
||||
Ik heb de race opgenomen op video en 's morgens bekeken. De eerste ronden leken wel onaards. Overal gebeurde er iets en beide Ferrari's die 12 seconden op de rest voorlagen na 2 ronden. Tot JPM in zijn ritme komt, dan is hun spelletje snel uit (bandenkeuze).
Van wat ik heb gezien, vond ik deze GP best te pruimen en een van de meer spectaculaire van de laatste jaren. 'k Vrees echter wel dat het in Maleisië weer business als usual zal zijn. Hopelijk vergis ik me ten zeerste. En ik vind het een mooie repliek van DC op diegenen die hem al hadden afgeschreven (ook hier). Qua pure snelheid moest hij het inderdaad afleggen, maar een constante, mature prestatie. Maar ook deze overwinning is uiteraard ook meer te danken aan de pech, cq fouten van anderen, dat staat buiten kijf ![]() Ben wel van mening dat Ferrari hier punten heeft verloren en dat dit resultaat hen wat op de maag zal liggen.
|
|||
|
|||
Quote:
Dit is inderdaad ook gebeurd. Als een piloot de zwarte vlag met oranje bol te zien krijgt, vergezeld van zijn startnummer, dan moet de piloot binnen de drie ronden na het tonen ervan, zich naar de deceleratiepiste of stands begeven. En hier heeft M.S. dus gebruik van gemaakt... Last edited by Mistery; 10-03-2003 at 10:21. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dit jaar wordt zíjn jaar he ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|