![]() |
|
|
||||
|
||||
Het is gewoon fysisch ONMOGELIJK om 2 gelijke onderdelen te maken, laat staan 2 gelijke wagens te produceren! Bovendien heeft elke piloot zijn eigen team van engineers en mecaniciens. En het is heel zeker zo dat de Scuderia zijn beste mensen EN materiaal (want 2 dezelfde dingen bestaan NIET) op Schumacher zetten. En niet alleen Ferrari trouwens. Elk team doet dat. Dat is niet meer dan normaal en er is geen andere mogelijkheid!
|
|
||||
|
||||
daswel just sennake, mor wa we bedoelen van gelijkaardig materiaal is nie da schumi me den versnellingsbakl van dees jaar rijdt, en barri me die van vorig jaar, da noem ik geen gelijkwaardig materiaal
dus als er vree grote verschillen zijn... |
|
||||
|
||||
Awel Mario, ik ben een MS - fan en moet je 100% gelijk geven. Hij krijgt een voorkeursbehandeling bij Ferrari en bij Benetton was dat ook al zo. Dat is de reden waarom Montoya absoluut niet naar Ferrari wil gaan zolang MS daar zit. En gelijk heeft ie...
Degenen die het tegendeel beweren zijn in mijn ogen blind voor de realiteit en kortzichtig. |
|
||||
|
||||
wel, en Barrichello was ook blind als hij dacht dat hij niet tweede rijder ging zijn bij Ferrari.
|
|
||||
|
||||
![]()
Hee Alain, welkom hier
![]()
|
||||
|
||||
Welkom Alain maat, en meteen de nagel op de kop
![]() Ik apprecieer het ten zeerste dat een MS-fan dit 1) inziet 2) ook toegeeft ik zou zeggen : kom hier dat ik u ne kus geef maar dat zou nu net iets te familiair zijn eh LOLOLOL!!! |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|