![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik denk wel dat de Ferrari nog iets sterker is dan mclaren, maar ze verknoeien zelf hun kansen de laatste 2GP's Ik denk dat er in Brazilië een rechtzettingske zal zijn... |
|
||||
|
||||
ik hoop van niet eerlijk gezegt. Laat die ferrari's, en dan vooral schumacher, maar even wat punten verliezen. Nu is het tenminste een beetje spannend.
|
||||
|
||||
zeer schone race. Ik hoop op een strijd tussen Coulthard, Raikkonen, Alonso en Trulli voor de rest van het seizoen
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
/me vindt dat Hhugo en Hakki wijze woorden spreken
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Ik meende begrepen te hebben dat de nieuwe McLaren pas tegen Canada verwacht wordt, en de nieuwe Ferrari in Imola of Monaco. Time will tell... |
|
||||
|
||||
Quote:
McLaren zal inderdaad langer wachten met het inbrengen van hun MP4-18; volgens mij zullen ze bij ferrari geneigd zijn om nu wat rapper te werken aan de ferrari2003(want de oude heeft zijn voordelen zo goed als verloren) en misschien heeft dat nadelige gevolgen |
|
||||
|
||||
Ik vond het in ieder geval een zeer aangename wedstrijd om naar te kijken. Ik zal dit jaar in ieder geval meer naar de f1 kijken dan vorig jaar!
Wat ik heb onthouden van deze race: * een onbesuisd maneuver van shumi * schitterende prestatie van alonso * goede prestaties van een aantal andere jongeren * prachtige en verdiende overwinning voor Iceman ![]() Tot de volgende GP??? |
|
||||
|
||||
ook de pech van montoya niet vergeten hij zou toch normaal wel een betere race hebben gereden
|
||||
|
||||
Inderdaad, Montoya had al teveel achterstand toen hij uiteindelijk terug uit de pits kwam, dat de race voor hem eigenlijk al voorbij was voor ze eigenlijk goed begonnen was. Zeer jammer.
|
|
||||
|
||||
Diene shumacher hé, ze moesten em een vele zwaardere sanctie geven vindt ik.
Dat manoevre was echt niet nodig, dit was er gewoon uitgereden. In de plaats van de bocht te volge reed hij gewoon rechtdoor en in een gat dat nog geen eens een gat was. Sorry, maar het is niet omdat hij veel supporters heeft en wereldkmapioen is dat hij dit mag en andere niet. Ander piloten krijgen een drive trough penalty omdat ze 1.1 km te snel rijde in de pits en hij omdat hij er een serie uitramt. Van rechtvaardigheid gesproken. Prachtige prestatie van alonso vond ik toch wel.
I'm not a winner, not a loser, i'm a racer! Last edited by kartboyke; 23-03-2003 at 20:05. |
|
||||
|
||||
Toch wel even vermelden dat Schumacher bij deze actie enkel op Trulli knalde. Montoya en Verstappen kregen te maken met Pizzonia die zijn rem niet tijdig terugvond. Verstappen kreeg een stukje Williams tegen zijn achtervleugel aan en moest meteen pitten, net als Montoya.
Een zwaardere sanctie ? Dit leek me echt wel een simpel race-incident, en een drive through was zowat de beste sanctie die ik me kon indenken. Ik denk dat men dit hier enkel en alleen opblaast omdat het 'weeral Schumacher' is....en deze keer kreeg hij dan effectief een straf, en is het voor sommigen nog niet goed ? Wat moest er dan gebeuren ? Schorsing voor 6 Grand Prix' ? en ps: 'vind ik' en 'vond ik'. In de 1ste persoon heb je nooit 'dt', en zeker niet in de verleden tijd ! en psps: WILIAMS BMW, Dutch Power combinated with Colombian Force. Moet dat niet zo toevallig zo 'German' Power combinated with Columbian Force zijn ? Ik dénk dat Holland niet echt iets met Bayerische Motoren Werke te maken heeft...
|
||||
|
||||
![]()
Ik moest dus wel opslag terugdenken aan het manoevre van een aantal jaar geleden toen met villeneuve.
Effe off topic, ik zet er wa ik wil en ik ben nen belg en sta voor williams, trouwens,bij u sta depaddock ook wel verkeerd hé wijsneus. ![]()
|
||||
|
||||
Het incident Villeneuve-Schumacher anno '97 ? Daar houdt Schumacher de deur dicht voor Villeneuve -mogelijk in de hoop Jacques eruit te knikkeren-. Lijkt me echter niet echt vergelijkbaar met vanmorgen. Schumacher wil voorbijraken, Trulli houdt de deur dicht en Schumacher remt te laat....Overeenkomstig met Jerez zou Schumacher dus z'n punten moeten inleveren ofzo ?
![]()
ah. daar zit die reply-knop dus. Last edited by Finish; 23-03-2003 at 20:13. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|