De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 06-04-2003, 09:32
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Quote:
Originally posted by Finish
jamaarjamaar in uw post om 20u05 gebruik je ook 'Barricello' eh...gij zijt nen twijfelaar ! (Wat volgens mijn lessen filosofie enkel goed kan zijn: 'dubito, ergo sum' = ik twijfel, dus ik besta !)
Inderdaad, nu je het zegt... Mmm, ik zal dan vanaf nu een paar keer "Barrihello" typen om te compenseren

En ik zou zeggen : laat ons nu het goede voorbeeld geven en terug on-topic gaan vooraleer we hier onder onze voeten gaan krijgen...

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Old 06-04-2003, 12:55
Obi-Jan's Avatar
Obi-Jan Obi-Jan is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Finish

Kwalificatie niet gezien, maar de uitslag ziet er weer ongelooflijk uit. Wie had dat gedacht van Webber, wie had dat gedacht van Schumacher ? Z'n 'schwung' kwijt ? Met de gedachten bij het vrouwke en de kindjes ?
Van Webber tot daar aan toe. Diene is rap, maar ik verschiet van Jaguar, zelfs al zou die minder brandstof mee hebben gehad. Voor de Renaults en de Williamsen, tussen de McLarens en de Ferraris. Straf. Waarschijnlijk minstens een twee-stops strategie, maar toch.

Schumacher is, naar mijn mening, inderdaad even het momentum kwijt. Er is niet veel voor nodig om even uit het ritme te vallen. Misschien was hij er te zeer aan gewend dat alles perfect zat. Te veel op de telemetrie aan't rijden en te weinig op het gevoel.

Nu, die herpakt zich wel, volgens mij. Toch zeker eens die elektronica terug verboden wordt. Hij blijft een zeer begenadigd rijder.

Quote:
En nogmaals die McLarens die deksels goed meedraaien. Een derde overwinning lijkt me heel dichtbij.
Wordt vast en zeker een spannende race morgen !
Ron Dennis heeft, zoals gewoonlijk, zijn zaakjes zeer goed voor elkaar. Die gaan het Barichello zeker niet makkelijk maken, maar ik hoop toch dat Rubinho zijn thuis grand prix eens wint.

Jan.
=---
Old 06-04-2003, 15:31
Ottooke's Avatar
Ottooke Ottooke is offline
I need speed !

Quote:
Originally posted by Sennake
Als we de statistieken moeten geloven, wint er morgen een Braziliaan de Braziliaanse GP (dat zal Mario plezier doen) :

1973 : Emerson Fittipaldi (BR)
1983 : Nelson Piquet (BR)
1993 : Ayrton Senna (BR)
2003 : Rubens Barrichello (BR) ???
Als we andere statistieken moeten geloven, wint Barrichello morgen niet. Sterker nog, hij zal zelfs de finish niet bereiken.
In de voorbije 5 jaar is Rubens tijdens de race uitgevallen met problemen aan de wagen (uitgezonderd 2001, toen had hij een botsing met R. Schumacher).

Ik hoop echter wel dat Rubens eindelijk eens wint, hij heeft al problemen genoeg gehad dit seizoen en M. Schumacher valt serieus tegen op het moment.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules