Quote:
Originally posted by Finish
Kwalificatie niet gezien, maar de uitslag ziet er weer ongelooflijk uit. Wie had dat gedacht van Webber, wie had dat gedacht van Schumacher ? Z'n 'schwung' kwijt ? Met de gedachten bij het vrouwke en de kindjes ?
|
Van Webber tot daar aan toe. Diene is rap, maar ik verschiet van Jaguar, zelfs al zou die minder brandstof mee hebben gehad. Voor de Renaults en de Williamsen, tussen de McLarens en de Ferraris. Straf. Waarschijnlijk minstens een twee-stops strategie, maar toch.
Schumacher is, naar mijn mening, inderdaad even het momentum kwijt. Er is niet veel voor nodig om even uit het ritme te vallen. Misschien was hij er te zeer aan gewend dat alles perfect zat. Te veel op de telemetrie aan't rijden en te weinig op het gevoel.
Nu, die herpakt zich wel, volgens mij. Toch zeker eens die elektronica terug verboden wordt. Hij blijft een zeer begenadigd rijder.
Quote:
En nogmaals die McLarens die deksels goed meedraaien. Een derde overwinning lijkt me heel dichtbij.
Wordt vast en zeker een spannende race morgen !
|
Ron Dennis heeft, zoals gewoonlijk, zijn zaakjes zeer goed voor elkaar. Die gaan het Barichello zeker niet makkelijk maken, maar ik hoop toch dat Rubinho zijn thuis grand prix eens wint.
Jan.
=---