![]() |
|
|
||||
|
||||
Zeg Sledgke, Button is ook 1 van m'n favo's, maar we vergeten dan z'n prestaties van vorig jaar ook maar beter snel zeker. Den éne dag (jaar voor sommigen...) is den andere niet hé...
|
|
||||
|
||||
Re: Re: Re: Overschatte piloten
Quote:
tis eigenlijk slim bekeken ook...als de mclaren dan komt, dan kunnen ze het extra bovenhalen en dan blijken ze tochnog sneller |
|
||||
|
||||
Ik vind Villeneuve sinds hij weg is bij williams niets meer. Veel blabla, maar weinig presteren. Verstappen vind ik ook maar niks.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Sindsdien kan ik me van Villeneuve nog weinig sprekende dingen voor de geest halen. Akkoord dat hij sindsdien niet altijd in schitterende wagens heeft gezeten .... Dat kan je van M. Schumacher echter ook zeggen .... Met dat verschil dat deze zijn team (na al die jaren) terug naar de top geknokt heeft en daar sindsdien de de vruchten van plukt. Villeneuve is erbij gaan zitten en heeft buiten zijn haar verven weinig spraakmakende dingen ondernomen. Ralf kleurloos? Ralf is misschien geen blaaskaak zoals vele piloten die joost opnoemt. Dat hij daarom soberder is kan je hem moeilijk kwalijk nemen ..... Ralf = snel maar sober Snelheid is in mijn ogen nog het belangrijkste waar een piloot aan moet voldoen. Raikonnen .... Gisteren was inderdaad een blunder ...Een blunder die hem waarschijnlijk veel punten zal kosten. Ook Schumi heeft dit seizoen al kritiek gekregen als hij fouten maakte. Verder denk ik dat niemand hier ontkent dat Raikonnen een supertalent is ... airco
|
||||
|
||||
Quote:
Verstappen is zeker niet de slechtste F1-piloot van de voorbije jaren .... Er zijn er al ergere geweest .... zijn mentaliteit en die van zijn supps *zucht*
|
||||
|
||||
Verstappen heeft mij toch nooit kunnen overtuigen. Hij is goed in starten met lichte wagens, maar dat is het dan ook ...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Ja, maar ze zullen in de jaren '80 en begin jaren '90 ook zeker niet op een miljoentje gekeken hebben. Vanwaar dan die plotse ommezwaai in de tweede helft van de jaren '90?
Ok, men mag niet vergeten dat Byrne en Brawn ook tot die wending hebben bijgedragen. Maar geen twee zonder drie natuurlijk |
|
||||
|
||||
Jaja, twas ni mijn bedoeling om minder eer aan sjoemmie te schenken hoor. Zeker en vast was het zijn verdienste dat ferrari mee aan de top kwam terug.
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Ach, ieder team heeft zijn ups en downs. Na een aantal jaren investeren staat een team aan de top, maar die investeringen kan men nooit blijven volhouden zonder aan een redelijk snel tempo dingen uit te vinden om een voorsprong te krijgen op de rest.
Verder is het ook zo dat de laatste jaren de merchandising enorm belangrijk is geworden. Bijvoorbeeld Ferrari is daar toch één van de betere teams in en dat vertaalt zich dan in veel inkomsten om te incvesteren in het team. |
|
||||
|
||||
Quote:
En wat zou je denken van Jean Todt? Is het niet hij die structuur bracht in de Italiaanse chaos en de juiste mensen op de juiste plaasten heeft gezet, Schumi, Brawn, Byrne incluis... Toen wanneer ze bij Ferrari zagen dat het misschien wel eens kon lukken is de geld kraan pas goed open gegaan. Todt had al een impressionate staat van dienst voor hij naar Ferrari kwam, dat schijnen er veel te vergeten. |
|
||||
|
||||
"Het budget van +/- 450 tot 550 miljoen euro is ook pas iets van de laatste 4 tot 5 jaar. Daarvoor was hetbook net zo minnetjes als Williams en McLaren "
Ja, juist, maar de prestaties waren toch beduidend minder dan de McLarens in de jaren '80 en de Williamsen in de eerste helft van de jaren '90. Maarja, we gaan wat off-topic natuurlijk. Voor mij is momenteel Montoya wat overschat. Ok, hij laat geregeld mooie dingen zien, maar hij maakt nog veeeeeeel te veel beginnersfouten. Zal wel iets met temperament te maken hebben, maar dat moet je als 'grote' onder controle kunnen houden. Ik zeg hier zeker niet dat hij geen talent heeft, maar in mijn ogen hoort hij nog niet in het rijtje 'groten'. Het zit er zeker in, maar het komt er voorlopig nog niet uit. |
|
||||
|
||||
Ik hoop voor Montoya dat het niet de 'eeuwige belofte' in de F1 blijft, maar dan kan je ook zeggen dat het afwachten wordt met Alonso, nu mooie prestaties, maar dat moet blijven duren natuurlijk
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|