![]() |
|
|
||||
|
||||
Dat vrouwtje mag mij ook altijd over mijn hoofdje komen wrijven wanneer ik ergens tegenaan loop
![]() En dan zal ik niet kwaad worden op iemand anders die ervoor heeft gezorgd dat ik door zo'n mooi vrouwtje wordt geaaid. |
|
||||
|
||||
Jawadde, zo ne fuckin' camera tegen uw fuckin' head... ik zou het toch ook ni willen meemaken... Daartegenover, moest ik cameraman zijn zou ik er onmiddellijk een paar weten die ik een fuckin' camerastoot zou geven...
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Montoya oa, kzouem er nog nen toek bijgegeve hebbe na zo'n reactie
![]()
|
||||
|
||||
Fuckin' agressieveling!
![]() |
|
||||
|
||||
hehe
![]()
|
||||
|
||||
Ok hij word wel kwaad, maar hou zoude zelf reageren als er zo ne kwiet met ne camera, die nie uitkijkt, ermee tegen uw hoofd loopt?
|
|
||||
|
||||
Die camera-man stond er toch echt eerder.............was toch echt de fout van Monty himself.
Maar zijn vrouwtje wist precies hoe laat het was, die gast lijkt wel zo'n kroegvechtersbaas ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Och ja, piloten en camera's gaan niet altijd samen.
Vorig jaar tijdens de kwalificaties nog ambras gehad met ne cameraman nadat zijn statief in aanraking kwam met het rechterachterwiel van mijne BMW.
|
|||
|
|||
LOL, weet daar nog iets van... We hebben toen wel een gezamelijk standpunt ingenomen, hé Andy !
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
JPM gedraagt zich daar als een hyperkinetisch watje. Hoe zeer kan zo tegen ne camera lopen nu feitelijk doen. En dan zo'n reactie, komaan zeg... kastekind.
Nigel Mansell heeft eens tijdens een ererondje achter op een vrachtwagen zijne kop gestoten aan een betonnen voetgangersbrug en die kon daar nog mee lachen ondanks het feit dat 'm er ne knoert van nen buil aan over hield. Ze maken ze nie meer gelijk als vroeger, da's duidelijk. Jan. =---
|
||||
|
||||
Het zal Columbiaans temperament zijn zeker
![]() Ze moesten zo ook eens ne camera tegen Schumi zenne bol duwen, dan kunt ge te goei vergelijken in reactie ![]() Last edited by Snelle Japie; 07-05-2003 at 21:20. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|