![]() |
|
|
|||
|
|||
wanneer is er nog eens een wedstrijd ?
|
|
||||
|
||||
De volgende Titanic wedstrijd vindt plaats op zaterdag 1 november. (aan de geïnteresseerden... nu al noteren in jullie agenda hé
![]() ASAF zal ook wel zoiets organiseren zeker? én af en toe zijn er ook nog speciale "historic" rittensporten, maar daar weet ik geen kalender van op 't net staan. |
|
||||
|
||||
Met een beetje geluk moet mijn kevertje dan af zijn en is er een 5e depaddock team...
FF |
|
||||
|
||||
Mijn Keverke van '69 zal dan nog niet af zijn, maar hopelijk is mijn Golfke van '83 dan nog niet afgeschreven en zodoende zal er een zesde paddock team zijn
![]() jan |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Toch wel hoor.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
ik rij dagelijks nog met een golfje van 83 (model 82), das helemaal nog nie oud te noemen. Ik ga er geen pkmonster van tegenwoordig mee op zijn dak geven, maar mensen met een zwakkere TDI mogen toch passen (en nee tis gene gti)
FF, die op zijn golfke een afschrijving van minder dan 0,5 fr de km heeft, doe mij dat maar eens na... |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Als k in de toekomst es tijd heb, wil ik wel es meedoen me rittensport, precies fun, maar traag. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
moeten er iets veranderd worden aan u auto ?????
|
|
|||
|
|||
Neen, als ik me niet vergis mag bvb een rally-auto zelfs niet.
Gewone standaardauto. Ik heb Bvb al deelgenomen met een Smart. Handig is wel een uurwerk, een goed werkende kilometerteller of beter nog een goedwerkende dagteller, een meetlat, pen, potlood, kladpapier en zeer zeker een goed humeur. Rittensport is lachen....en tegelijkertijd een serieuze bezigheid... C U |
|
||||
|
||||
Ik verlies mijn weg al op een rondpunt dus niks voor mij...
|
|