![]() |
|
|
||||
|
||||
Dat is inderdaad een straffe vergelijking... Er rijden wel een paar leuke auto's mee. Het deed deugd nog eens wat Supertourers terug te zien: een Honda Accord, een Nissan Primera en een BMW 320i. Maar het niveau en de kwaliteit van de DSCC ligt toch enkele tredes lager dan dat van de Belcar.
|
|
|||
|
|||
Trouwens, Dexter : Knappe foto's
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Schoon fotokes van Dexter.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Sennake; dat is zware concurrentie, man ! ![]() Mocht je je ooit vervelen...in augustus zijn er 24uren van Zolder. En een goeie fotograaf is bij www.24u.be altijd welkom ![]() Alleen vrees ik dat ons budget niet groot genoeg is om professionele fotografen aan het werk te zetten. ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Prachtige foto's.......heb nog veel te leren. Kun je me eens bijles geven? Leer ik jouw wel hoe je je staande moeten houden op depaddock ![]() Wat betreft Dutch No-super Car Challenge........heb me verveeld, als ze de vege-series laten meerijden.........dan kan ik zo'n kampioenschap niet serieus nemen. Er zijn welgeteld 3 wagens Belcar GT-waardig, de RS van Snel en de Mantissen van Euser en Van der Kolk. In de Toerisme zijn het er stuk of drie.............
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Dexter en alle andere prachtige foto's !
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Enfin, het is ondertussen duidelijk dat er meer dan voldoende fotografen rondlopen op de Super Meeting Weekends en alle foto's zijn even super zodat mijn nederige artistieke bijdrage aan dit forum slechts een druppel is op een hete plaat; ik hou er dan ook maar mee op : dat bespaart me een hoop tijd, moeite en energie. De toekomst is aan de jeugd. Last edited by Sennake; 12-05-2003 at 21:37. |
|
||||
|
||||
Quote:
No way, we need your support !! Zet ze desnoods op een aparte site, maar ophouden... Dat zou doodzonde zijn. Vergeet niet dat vele van die "volgelingen" hun ding aan jou te danken hebben !! Last edited by fordje; 12-05-2003 at 21:45. |
|
||||
|
||||
Mijn druppeltje op de gloeiende plaat is ook online
![]() Als rasechte amateur heb ik er weer een heerlijk avondje scannen opzitten........
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
wow knappe foto's...
Echt proffesioneel materiaal ... Ik doenet voorlopig nog me mijn canon powershot A10 , te zwak voor dit soort dingen maar zo leer ik et e ![]() |
|
|||
|
|||
Ik kan Guy zijn beslissing zeer goed begrijpen. Zijn taken voor AK en GLPK vergen immers veel tijd. Guy is een perfectionist, en zijn werk bewijst dat ook. Immers, Guy zijn werk omhelst niet alleen fotografie, maar ook design...waar een pak tijd in steekt.
Langs deze weg wil ik Guy dan ook bedanken voor de prachtige foto's die hij aan De Paddockers heeft verstrekt tot op heden. Diegenen onder jullie die regelmatig de sites van Anthony Kumpen en/of GLPK Racing bezoeken, zullen kunnen vaststellen dat Guy inderdaad nog steeds foto's neemt. Geniet er van, want zoals steeds zijn de foto's van Guy van uitstekende kwaliteit ! Guy, BEDANKT ! |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik kan je niet gaan verplichten om toch die foto's online te blijven zetten, maar ik vind het heel spijtig als je ermee zou stoppen. Iedere foto is uniek en daardoor zullen er nooit foto's teveel kunnen zijn op dit forum. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|