![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Jan. =---
|
||||
|
||||
Het gat me Ferrari was groot, maar nu blijkt da Kimi nie op volle toeren kon rijden, dus normaal zou het gat toch kleiner zijn.
|
|
||||
|
||||
Excuses hebben ze bij McLaren altijd.
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Coulthard had problemen met de balans en Raikonnen met de motor.
En Michael Schumacher had problemen in de pits (klein brandje) en is toch nog opmerkelijk sneller dan de McLarens. McLaren gaat snel moeten komen met de nieuwe wagen, anders wordt het dit jaar weer een walk-over van Ferrari en dat zou spijtig zijn. |
|
||||
|
||||
Quote:
Anders een mooie race gezien, een sublieme MS die mischien de naam van Kimmi moet overnemen (Iceman) gezien zijn rustig blijven zitten tyden het brandje. Een heel goede Honda gezien (jammer van Villeneuve die eerst op een mooie 5de stek lag) , ook McLaren verdiend een pluim: een Kimmi die alles deed wat hij kon om de Ferarri's voor te blijven (jammer hebben we niet goed het inhaalmaneuver gezien van MS op Kimio, was hij verast door het begeven van de motor van Montoya?), Coulthard die van op een 14de startplaats opklom naar stek 5, hopelijk komt de nieuwe (BETERE??) wagen er snel. Allé, op naar Monaco waar de kwalificatie belangrijker dan ooit zal zijn. Greetz, Laskaat |
|
||||
|
||||
Tja, de 2 ferrari's hebben elk ongeveer 15 seconden langer in de pits gestaan en toch wint Schumacher zonder veel problemen en zit Barrichello vlak achter Raikkonen. 'k denk dat de ferrari de hele race lang de snelste wagen was, maar de voorsprong is idd minder groot dan vorig seizoen...
|
|
||||
|
||||
Waarom ligt die eerste bocht daar eigenlijk? Niemand pakt hem. Misschien gewoon beter een heel groot virkant asfalt leggen en de rijders dan zelf maar circuit laten kiezen.
|
||||
|
||||
Spijtig voor Alonso, die was anders wel goed op weg om zijn foutje van de quali's recht te zetten.
|
|
||||
|
||||
Quote:
de regel ....minstens 1 wiel binnen de witte rand van het circuit is door niemand nageleefd ...
|
||||
|
||||
Quote:
Toch spreekt iedereen dat de kloof vorig jaar groter is dan nu ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Als het voor de Belcar al niet meer moest, waarom zou het dan voor de F1 moeten? |
|
||||
|
||||
Quote:
Achja, Who cares, ze zijn snel, maar niet zo snel dan ze zelf verwachtten.
|
||||
|
||||
Quote:
Grootst aantal gebruikers online was 93 op Zo Mei 18, 2003 1:56 pm ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik twijfel toch wel aan de impact van zo'n vluchtige opmerking door een commentator. En wanneer werd dit trouwens gezegd? Voor de start van de race? Dan zijn er nog een pak mensen die niet kijken, ik zet ook pas mijn tv op enkele minuten voor de start. Een kwartier lang naar stilstaande auto's kijken vind ik niet interessant. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|