![]() |
|
|
||||
|
||||
Ik zit thuis Personeelsbeleid te leren. Zo'n stom vak, waar ge na een half uur van in slaap valt.
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
Laten we het verder over Vanina hebben... |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ben ik achter met de nieuwe spelling. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Voor alle duidelijkheid:
Joost is dit jaar wel HEEL solidair met zijn studentekes! Hij heeft namelijk zelf ook een examen, eentje maar... Op welke datum, dat moogt ge aan Joost zelf vragen. Resultaat: Ik ga dan maar alleen dit jaar. (Enfin, met mijn madam) Joost, we zullen allemaal aan u denken! |
|
|||
|
|||
6 Belgen uiteindelijk en 4 daarvan zijn binnen hun team de snelste: Goossens, Vosse, Saelens en Ickx.
Joost |
|
||||
|
||||
Wie is dan de snelste bij Carsport America?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Als ge nu zegt Anthony, dan rijdt Mike de Zonda misschien van pure razernij in het decor... Kan toch niet de bedoeling zijn. ![]() N.B.: Serieus, ik denk dat ze mekaar wel waard zijn. Dus zeker op die nieuwe wagen heb ik geen idee wie de rapste gaat zijn. Ik hoop vooral dat de wagen voldoende in orde gaat zijn zodat ze allebei veel snelle rondjes kunnen rijden... |
|
|||
|
|||
David Hart
|
|
||||
|
||||
Ja, want die heeft drie jaar geleden ooit Rinaldo Capello in de Audi R8 voorbijgestoken in de remzone van de eerste chicane op het rechte stuk naar Mulsanne...
N.B.: Het was wel per ongeluk - schitterend indianenverhaal van David!! ![]() Last edited by JFL; 16-06-2003 at 14:44. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik hoop alleen dat Carsport dit maal gespaard blijft van mechanische problemen, rondslingerende stukken carbon etc... dat ze eindelijk uitrijden. Zou mangifiek zijn, zowel voor Carsport als voor de Pagani zelf...
|
||||
|
||||
http://www.lemans.org/2003/24auto/pa...reli2_gb.shtml
FP op donderdag. -> Goossens, Saelens bijde toch vrij goed voorin. Zonda 34
|
||||
|
||||
Laatste nieuws uit Le Mans:
Op woensdag stonden reeds de eerste twee kwalificatiesessies op het programma. David Hart verkende als eerste van het rijderstrio de omloop en tijdens de routinecontrole na de opwarmronde werden er aan de wagen geen onregelmatigheden vastgesteld. Toen David zijn sessie verder zette, manifesteerde er zich echter een probleem met het rem en koppeling systeem. Hierdoor kon de Pagina Zonda GR het vervolg van deze kwalificatie en de nachtkwalificatie niet afwerken. De pitcrew van Carsport Modena slaagde erin het euvel op te lossen en de wagen voor te bereiden voor de tweede kwalificatiedag. |
|
||||
|
||||
Het weer ter plaatse: "het is hier broeierig heet en zal van vandaag tot en met zondag rond de dertig graden zijn."
Later op de dag zal meer nieuws te lezen zijn op www.anthonykumpen.com |
|
|||
|
|||
dag 1 voor de Pagani was niet schitterend, maar het probleem blijkt nu opgelost.
meer info www.anthonykumpen.com |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|