![]() |
|
|
||||
|
||||
Laat hem nog maar wa blijven
dan hebben wij nog wat om over te praten. |
|
||||
|
||||
Quote:
En Alonso naar McLaren?? No way, eerder Ferrari. |
|
||||
|
||||
Quote:
Stel dat ze 2 types Raikonnen zouden hebben (even snel, evenveel talent etc) Dan zouden ze elk om de beurt races winnen en spannende duels uitvechten op de piste .... Ok, leuk voor de toeschouwer ..... Als je dan naar de gevolgen in het klassement zou kijken .... Nu: Raďkkönen 48 M.Schumacher 44 Alonso 29 Barrichello 27 Montoya 25 Coulthard 25 met 2 toppiloten zou je waarschijnlijk een resultaat als dit krijgen: M.Schumacher 44 Raďkkönen 39 Coulthard (Raikonnen 2) 35 Alonso 29 Barrichello 27 Montoya 25 McLaren heeft meer punten in het teamkampioenschap maar bij de rijders staan ze niet langer aan de leiding ..... ==> 2 toppiloten nemen van elkaar punten af door elk om de beurt te winnen .... Volgens mij heeft McLaren dan liever de huidige situatie ..... De rijderswereldtitel is diegene die telt.
![]() Last edited by airco; 10-06-2003 at 10:00. |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Vorig jaar ging iedereen ongelofelijk hard tekeer op Ferrari omdat ze een bevestiging gaven van deze strategie waardoor velen hun oogkleppen abrupt afgerukt werden. Maar als het er echt op aankomt past ieder team in de F1 ze toe.
![]() Last edited by airco; 10-06-2003 at 10:52. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Misschien beter voor ferrari dat schumi nog een tijdje blijft. Eens de topper weggaat (en dan wss ook todt en brawn) gaat heel dit team volgens mij instorten. Veel mensen gaan geen nieuwe bazen willen binnen hetzelfde team en gaan het elders zoeken.
Mooi voorbeeld, dan wel niet in de F1, is wat er gebeurde toen Michael Jordan wegging bij de bulls. Wat ik hier dus zeg is dat ze na 2006 misschien een paar zware jaren tegemoet gaan gaan. Wat dan weer beter is voor de andere teams. Als de situatie tegen dan al niet lang is gewijzigd natuurlijk.
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Barri zal niet blijven denk ik. In 2006 zal er een of ander talent voor Ferrari rijden, die het jaar nadien meespeelt voor de titel.
Denk ik é... ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Bwah, als renault zo blijft evolueren ,zie ik niet in waarom hij dan bij ferrari zou rijden, als renault mss even sterk is dan ferrari...
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Tot een paar jaar geleden zou ik u gelijk geven ..... Maar gelijk de F1 aan het evolueren is als een battle between car-manufacturers klopt deze verklaring niet meer vrees ik.
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Marlboro ==> Binnen een paar jaar ist er in hel europa nen tabak-ban ..... Het is hoogst onzeker of Marlboro dan nog sponsort he ....
Vodafone is inderdaad een stevige firma ..... Maar zit wel in een wispelturige telecom-markt
|
|