![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() spijtig dat de versnellingsbak het weer liet afweten ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Dit jaar is 1 groot testjaar voor de Pagani zoals alom geweten. Laat ons hopen dat ie er binnen korte tijd helemaal staat ! |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Zeg... da's een sneer naar Biela hé, niet naar Anthony.
![]() ![]() Komaan, je bent Audi. Le Mans is je thuishaven, je hebt 3 jaar alles naar huis gelachen en dan doe je zoiets, ... wie is nu de kluns in huis. Zet dan daar de Pagani naast, die mannen komen net kijken en liggen (bij wijze van spreken) nog in de pampers... ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
|||
|
|||
Bon, een beetje off-topic. Na de Audi van Frank Biela, de Pagani een waarschijnlijk derde slachtoffer: De #91 TVR: "The #91 TVR is still stranded out at the Porsche Curves with RSS mechanics despatched to provide instruction to Richard Stanton"
Daarnaast valt het op hoeveel wagens er al enige tijd hebben verloren. De temperatuur en het hoge ritme gaan zeker nog hun tol eisen. Als ik deze lijnen typ, rijdt gabbiani op de Dome een van de Corvettes aan. beide kunnen hun weg vervolgen. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Ok, het zijn privé-wagens, maar ze hebben toch een hele boel steun. De fout ligt hier eigenlijk niet bij de constructeur echter, maar bij de teamchef. Als Biela vraagt "kan ik nog een ronde doen" en hij zegt "Ja". Ja, wat wil je dan als piloot... Maar ik vrees wel voor die kerel zijn job nu. De moet morgen niet bij Audi gaan vragen of hij het goed heeft gedaan ![]() Maar wie maakt zich nu ook belachelijk met dit akkefietje, .... juist. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Meer nieuws over de #91:
Bad news however for #91 towards the end of the first hour the #91 TVR has a big accident in the Porsche Curves – Richard Stanton complains that he was hit from the rear, assailant unknown and a short distance further on was “spat off the track into the wall.” Stanton is trying to get the stricken T400R back to the pits but the prognosis does not look good at the moment. |
|
||||
|
||||
Idd was ook op de beelden te zien eh op eurosportdat die TVR crashte..
|
|
||||
|
||||
Joost, wat is de URL van de ACO, ik vind enkel maar lemans.org.
Over die Audi's, er is inderdaad geen officiële Audi, maar Bentley behoort tot dezelfde groep als Audi, dus eigenlijk zijn er wel fabrieks Audi's ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
FF opgezocht: http://www.lemans-aco.com/ Doe geen moeite..."under Construction" |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|