![]() |
|
|
||||
|
||||
Een uitgebreid verslag van "De Paddock in Le Mans" mag je hier zeker nog verwachten, maar ik kan nu al zeggen dat we er allemaal fantastisch van genoten hebben, dat we volgend jaar ZEKER terug gaan, dat we dan NOG beter georganiseerd en uitgerust zullen zijn (Witte heeft een lijst gemaakt met alles wat we volgend jaar gaan meenemen), dat we van al onze geburen op de camping moeten aanhoren hebben dat we de beste zijn
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Bavarian Engeneering No Technology Loses Every Year
|
||||
|
||||
En niet te vergeten de uitspraak :
"Kennet?" ![]() |
|
||||
|
||||
opnieuw graag uitleg Sennake
![]() |
|
||||
|
||||
Je moest er bij zijn om te begrijpen.
BTW Heeft er iemand een bobcat die hij volgend jaar kan missen? ![]() |
|
||||
|
||||
Het ken dooien, het ken vriezen maar dooie friezen sien het best.
If you've pissed, you've missed it En waar komt u vandaan? PARKING BLEU !!!! ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Ik zie daarnet een belangrijke pipo van onze federale regering aankondigen dat er op 15 juni 2004 Europese verkiezingen zijn, gaat er al een belletje rinkelen?
jan |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
15 juni 2004 ? Gaan die mannen dan verkiezingen houden op een dinsdag ?
Le Mans 2004 is in elk geval gepland op 12 & 13 juni 2004 ... |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
In ieder geval iets om nauwlettend in de gaten te houden, deze keer zijn het niet enkel de Belgen die moeten kiezen hé. jan, die hiermee zijn 500ste post plaatst, peanuts voor jullie, maar voor mij een mijlpaal. |
|
|||
|
|||
Heeft er al iemand van de Lemans gangers gevraagd of zijn facteur volgend jaar goesting heeft om mee te gaan???
![]() |
|
||||
|
||||
Kan je de volledige lijst eens posten, dan kunnen we al beginnen afspraken te maken.
Een notaris en een secretaresse kan ik wel voor zorgen ... |
|
|||
|
|||
Er hebben dit jaar 500.000 belgen niet gestemd op 18 mei, het zal niet op die enkele LM'ers komen... en anders geeft ge uw mama een volmacht om op de goei te stemmen.
LM2004, here we come!! |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|