![]() |
|
|
||||
|
||||
ok mensen, dit spel MOET ik hebben, na screenies te zien op deze site
Zelfs met 'verbeterd' schademodel aan de bolides, hoewel een 'deuk' in een F1 wel niet zoveel voorkomt eigenlijk... ![]() gimme !
|
||||
|
||||
de doos is wel lelijk he
![]()
|
||||
|
||||
Tja, ge kunt niet alles hebben eh ! Net ne foto nemen van Montoya toen hij weer ergens met zijn f*cking head tegengelopen was
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Zou anders wel leut zijn; bij een stop and go op de knop 'v' van 'vloeken' drukken
![]() EA Sports, as real as it gets ! ![]()
|
||||
|
||||
Het spel zou vrijdag te koop zijn... heeft iemand het al gevonden? In Holland kan je het links en rechts al op de kop tikken...
![]() |
|
||||
|
||||
ik heb het 'gevonden'
En zoals altijd op het eerste zicht met EA F1-spellekes, ben ik zwaar teleurgesteld. Dit wordt weer een heleboel werk voor modders ! Het lijkt gewoon een samenraapsel te zijn van alle voorbije F1 200X'en van EA, in het kleedje van F1 2002 gestoken... ![]() De wagens van seizoen '99 zijn er wel nieuw aan, en die vallen best mee. Maar dit spel is niks in vergelijking met een geupdate GP4.
|
||||
|
||||
Niet akkoord... de framerate is omhoog bij mij, niet alléén bij goed weer maar vooral bij regen. Het tractioncontrolgeluid is cool, en de physics lijken me verbeterd. Ik speelde het spel nog maar een half uurtje, maar k'ben blij met m'n investering.
Ieder z'n smaak finishke, maar GP4 is VOOR MIJ (idd, mijn bescheiden smaak...) niet te vergelijken. Maar daar hadden we het al eens over zeker... ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
F1 Challenge moet weliswaar nog eventjes op mijn pijnbank gelegd worden ( ![]() En op dat forum van gamers.nl, waar ik bovenstaande screenies van heb, hadden ze het over een warm-up ronde. Ik heb zo'n warm-up precies niet in mijn versie zitten ![]()
|
||||
|
||||
Moet ge aanzetten in de .plr file, denk ik. Als ik er terug over struikel zal ik dat bevestigen of ontkennen.
Jan. =---
|
||||
|
||||
Mijn ondervinding:
Pro: - het geluid, gewoon schitterend. - Het rijden naar de startgrid, binnen de tijd dat de pit sluit, en proberen om daarin nog enkele installation laps te rijden, gevolgd door de warmup brengt enorm veel toe aan de sfeer. - 4 seizoenen voor de prijs van 1. - veel meer drukte op de baan tijdens quali. - Knappe bewolking Contra: - Graphics niet verbeterd sinds F1-2002 - Ai soms niet oplettend tijdens rijden naar startgrid, ik ben al 2 keer van achter geramd toen ik voorzichtig tussen te pitgirls reed om mij op mn plaats te zetten ![]() - Besturing heeft meer tweaking nodig als GP4. - Schade levensgevaarlijk voor rijders (buigende rollbars e.d) - povere regeneffecten - Kunstmatig uitziende baan Op de grid na de installation lap: Wie ziet wie ik ben ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
williams op p5 staat ook niet helemaal recht
![]()