![]() |
|
|
||||
|
||||
Site met veel fotookes en enkele filmpjes :klik hier
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Guy Devreker stuurde me deze foto's met bede ze online te zetten, wat ik dan ook doe. Have fun!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Een paar teaserkes van m'n fotoverslag uit Goodwood.
More to come, so hang on! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Net de reportage gezien op ITV,er deden daar toch wel een paar monsters mee!Heb daar éne gezien,vraag me aub nie wat
![]()
|
||||
|
||||
Ze gingen allemaal nogal vooruit zenne
![]() De meeste gingen echter als "Demo" wat wil zeggen dat ze zichtbaar waren voor het publiek, en dus slechts de eerste 2 versnellingen gebruikten ![]() Anderen deden dan weer mee aan de Hillclimb competitie, waarbij het de bedoeling was om zo snel mogelijk de heuvel op te gaan (hoofdzakelijk op de zondag). Deze wagens waren dan iets minder zichtbaar. Het record dat door Nick Heidfeld in de McLaren Formule 1 werd gezet een aantal jaar terug werd deze keer niet gebroken.
|
||||
|
||||
Hier zijn ook hele mooie plaatjes te vinden : http://dutch.simracingzone.net/test/...3/index_16.htm . Misschien hebben de modelbouwers er zelfs iets aan.
|
||||
|
||||
Dat zijn bijzonder mooie beelden Mario. Bij hete aanschouwen van al die fraaie bolides kan ik maar één bedenking maken: wat jammer dat Brabham, Lotus en Tyrrell niet meer bij het huidige F1 wagenpark horen
![]() jan |
|
||||
|
||||
Re: GOODWOOD - Festival of Speed
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Prachtige foto's! Deze Audi blijf ik knap vinden :
http://dutch.simracingzone.net/test/...s/F1040006.htm Er staat zelfs reclame op voor Wheels ... ![]() |
|
||||
|
||||
Huudo en Sennake,
Ik ben op vrijdag en zaterdag in Goodwood. We logeren in een hotel in Bognor Regis. Mijn zoon is ook mee en enkele vrienden. Misschien kunnen we afspreken om op vrijdagnamiddag, zo rond 17.00 uur ergens op het terrein een pint te drinken of één van die peperdure Italiaanse koffie's te drinken !! Nog andere paddockers daar? Anders kunnen we er zelfs een 'De Paddock'-drink van maken ! ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |