![]() |
|
|
|||
|
|||
Een goede motor is één, een perfecte wegligging is twee. Daar kan je misschien nog het meeste voordeel uithalen.
![]() |
|
|||
|
|||
Beste Yannick,
Bedankt voor de tip, B... uit L..... is ons niet onbekent, de 16 x motor in en uit is mede door toedoen van die tuner. (lees onze verslagen op website WWW.garden-machinery.com - raceverslagen 2002.) Wij hadden samen ongelofelijke pech welke een heel jaar (2002) heeft geduurd. Deze tuner zal wel vakbekwaam zijn, als referentie had die de wagen Renault Megane van auto's Raymond met Gunther Raus onder handen genomen en die ging beestig hard (beste tijd 1'46, zal ook wel een stuk aan de piloot liggen want die is snel) Ik wou destijds juist dezelfde motoropbouw, maar dat lukte niet, geen enkele training of race viel er met die motor te rijden..., nokkenaspoulies welke verschoven van timing, kleppen welke goedendag zeiden tegen de pistonnekes en nog van dat fraais... Ook ben ik een zak meer geld kwijtgeraakt dan 1000 EURO, geloof me. Vandaar de verhuis naar een andere tuner waar ik tot op heden dezelfde problemen heb ( geen mechanische maar electronische ) Volgens de laatste contacten gaat deze een "CHALENGER" computer plaatsen en zou het moeten lukken. Ik laat het niet meer aan m'n hart komen en we zullen er zeker samen eentje op drinken ! Groeten Luc GM RACING Ik wou dus dezelfde motoropbouw, maar het wou maar niet lukken, ik kan er een boek over schrijven wat we allemaal meegemaakt hebben. Allee, genoeg zelfbeklag, zeker gaan we er eentje op drinken |
|
||||
|
||||
waar haalt ge de moed vandaan???
ik had er alang de brui aan gegeven... ik zou zeggen: THAT'S THE SPIRIT. op een dag zal het wel lukken.
|
|||
|
|||
Hello Dexters Racing,
Dank u voor uw bemoedigend mailtje. Met deze dank ik alle TC piloten voor de mooie en sportieve wedstrijden welke we samen beleven. Enkel spijtig dat er niets naar de media gedaan wordt, dit wordt gevaarlijk voor Zolder met het nieuwe opgerichte BTCS. Ik persoonlijk heb geen toeschouwers nodig als ik race....maar als we onze sponsors willen behouden is dit noodzaak. Kom ook maar iets drinken in box 37, doen! Doei! LUC GM RACING |
|
|||
|
|||
Luc
Persoonlijk ken ik U niet maar ik moest U ne goeidag doen van Mark uit Booischot(Pijpelheide). U wel bekend ??? Omdat hij ook regelmatig vraagt hoe jullie het doen in Zolder hou ik jullie ook in de gaten. ![]() ![]() ![]() NB.: Hopelijk gaat het jullie beter af in de volgende wedstrijden zodat jullie er ook terug fun aan beleven. Ik wens jullie het allerbeste. Groetjes. Bart Van den Broeck deelnemer TC n28 (R19) |
|
|||
|
|||
Beste Bart,
Natuurlijk ken ik Mark, dit is een goede klant van ons sedert jaaaaren. Ook succes aan jullie en veel fun, tot ziens in race 4.(al moet ik er pedalen inzetten inplaats van een motor...) Doei Luc GM RACING |
|
|||
|
|||
Anders smijten we wel een trekkabel uit hé, neen, ik meen het.
De volgende keer dat ik jullie zie staan in de vrije training duwen we jullie wel binnen. ![]() |
|
|||
|
|||
Dank u Driesco voor je voorstel, bij een vorig mailtje schreef je over de noodzaak van een goede afstelling, wat dit betreft zitten we goed, de wagen is zeer stabiel en de bandjes slijten gelijkmatig op de juiste plaats, we hebben een groep N achterbrug welke net zoals de Clio perfect te regelen is met "shims" , bovendien zijn we 15 cm breder achteraan, dus wat dit betreft zit het goed.
Doei! LUC GM RACING |
|
||||
|
||||
idee !!!!! telkens als een paddocker een tragere paddocker tegenkomt duwt hij de tragere over de streep (in de trainingen).
of als een paddocker stilstaat hem de pit induwen ???
|
|||
|
|||
Ja, dan hebben we allemaal een vlugge chrono en kunnen we Porshkes pakken,ha ha
LUC |
|
||||
|
||||
zie je het al: een hele paddock trein die de porshes op een ronde zet. 1 renault meganne, 1 r 19, 1 clio en 1 supra
|
|||
|
|||
Ja, we maken ons zodanig lang dat ze er niet voorbij kunnen ...
Doei Luc |
|
||||
|
||||
Visie 2004: Wie wint de depaddock-throphy?
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Je mag ook eens duwen,hoor!
|