De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Moto-sport
Home
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 30-07-2003, 13:58
speedkicks speedkicks is offline
De Paddock Rookie

thrust ssc in plaats van hier iemand af te snauwen kan je ons misschien eens duidelijk vertellen wat er gebeurd is want blijkbaar weet jij dit wel.
Ik denk dat "De Paddock" in het leven is geroepen om de mensen te informeren en niet uit te schelden voor het rot van de straat.
Btw om iets op dit gedeelte van het forum te plaatsen heb je 40% kans dat het over een dodelijk ongeval gaat, daar er van de vijf onderwerpen twee bij zijn die over de dood van een motorijder gaan.
Mvg. Speedkicks.
Reply With Quote
Old 30-07-2003, 17:01
laurent's Avatar
laurent laurent is offline
De Paddock Regular

ik denk da mijn neef op dezelfde plaats zijn accident heeft gehad, schouder kapot....
(gelukkig niks meer, buiten zijn machine dan ook...)

En k heb er met de club med races ook al is een Duke 748 een "mooie" highside zien plaatsen ...

Volgens mijn neef (toch wel een ervaren piloot ondertussen - hij geeft les op Zolder en Spa) is die plek levensgevaarlijk in verband met highsides
Old 30-07-2003, 19:07
Ottooke's Avatar
Ottooke Ottooke is offline
I need speed !

Quote:
Originally posted by thrust ssc
aan ottooke,
als je niet weet wat er mis is gegaan, ZWIJG DAN.
er was wel degelijk een race aan de gang, en niet een training zoals jij beweert, jij baseert jouw meningen op foutieve feiten.
Sorry, maar iedereen kan zich vergissen. Als je op een beleefdere manier zou willen reageren in het vervolg?
Quote:
als ik jouw replys in dit motoforum lees, antwoord jij alleen op dodelijke ongevallen en niet op iets anders. ben jij zo een typische ramptoerist ?
Ik een ramptoerist? Integendeel, ik heb er echt geen plezier aan dat ik moet lezen dat er iemand overleden is. Ik betreur dit ongeval ten zeerste.
Quote:

laat dit forum aan de motoliefhebber en ga jij maar met je 'autoken' spelen.
heb jij wel al eens een motorace gezien buiten zolder ?
Ik ben ook een motorliefhebber, maar op een andere manier dan jij. Mijn interesse ligt meer in de autosport dan de motorsport, maar beiden vind ik interessant en ik reageer dus ook op posts in beide fora.

Uw reactie vond ik te ver gaan, op verdere reacties van u reageer ik niet meer totdat u zich excuseert (publiekelijk of privé via pm).
Old 30-07-2003, 19:35
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone

ow mensen .... FF een en ander laten bekoelen. Depaddock moet dienen als een ontmoetingsplaats voor auto- en motor-sport liefhebbers.

Ik stel dan ook voor dat jullie de zware uitspraken ff opbergen en per PM of mail een en ander uitbabbelen. Laten we deze thread op een serene manier verder zetten.
Old 31-07-2003, 10:54
yvdp's Avatar
yvdp yvdp is offline
De Paddock Enthousiast

Telkens ik hoor dat er weer een dode gevallen is, voel ik mij zo leeg vanbinnen hé... Die mensen doen hun beroep zo goed mogelijk, met alles goedwilligheid, maar soms gaat er al eens iets mis. Ook nu weer, en ik vind dit dus zo spijtig hé
veel sterkte aan de familie dus...

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules