![]() |
|
|
|||
|
|||
thrust ssc in plaats van hier iemand af te snauwen kan je ons misschien eens duidelijk vertellen wat er gebeurd is want blijkbaar weet jij dit wel.
Ik denk dat "De Paddock" in het leven is geroepen om de mensen te informeren en niet uit te schelden voor het rot van de straat. Btw om iets op dit gedeelte van het forum te plaatsen heb je 40% kans dat het over een dodelijk ongeval gaat, daar er van de vijf onderwerpen twee bij zijn die over de dood van een motorijder gaan. Mvg. Speedkicks. |
|
||||
|
||||
ik denk da mijn neef op dezelfde plaats zijn accident heeft gehad, schouder kapot....
(gelukkig niks meer, buiten zijn machine dan ook...) En k heb er met de club med races ook al is een Duke 748 een "mooie" highside zien plaatsen ... Volgens mijn neef (toch wel een ervaren piloot ondertussen - hij geeft les op Zolder en Spa) is die plek levensgevaarlijk in verband met highsides
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Quote:
Uw reactie vond ik te ver gaan, op verdere reacties van u reageer ik niet meer totdat u zich excuseert (publiekelijk of privé via pm). |
|
||||
|
||||
ow mensen .... FF een en ander laten bekoelen. Depaddock moet dienen als een ontmoetingsplaats voor auto- en motor-sport liefhebbers.
Ik stel dan ook voor dat jullie de zware uitspraken ff opbergen en per PM of mail een en ander uitbabbelen. Laten we deze thread op een serene manier verder zetten.
|
||||
|
||||
Telkens ik hoor dat er weer een dode gevallen is, voel ik mij zo leeg vanbinnen hé... Die mensen doen hun beroep zo goed mogelijk, met alles goedwilligheid, maar soms gaat er al eens iets mis. Ook nu weer, en ik vind dit dus zo spijtig hé
![]() veel sterkte aan de familie dus...
|
|