![]() |
|
|
||||
|
||||
Ik wil (bij eenparigheid van stemmen) er wel een uurtje afknijpen. Zes uur ipv vijf uur, maar dat is echt wel de uiterste limiet eh.
Johan kan dit wel niet lezen (geen PC thuis) dus ik reken op Mario of Werner om hem dit morgen zaterdag te melden dan. Zijn nummer is 0476/953031. Oneliner licht ik zelf wel in want die komt morgen mee. Dus : 6 uur hier bij mij thuis dan. Kan ik zelf ook een uurke langer maffen. Ik zal het nodig hebben. Mario, Werner, ik reken echt op jullie voor Johan eh? See you on sunday guys!!! |
|
||||
|
||||
owkeej, een uurke later is ook bon voor mij
|
||||
|
||||
Da's nu eens een mooi gebaar zè.
![]() Ik zal Johan proberen te bellen. Dus rond 5 uur bij mij Oneliner.
|
||||
|
||||
Quote:
EN voor de televisiekijker kan dit pokkeweer enkel spektakel betekenen. HAAAA SPa.. ![]()
|
||||
|
||||
Ons nie gezien op TV? We hebben nochtans hard gezwaaid zelle!
We stonden in Pouhon, naast het "WC huisje". Morgen zullen we in "Bruxelles" staan ofwel "Pouhon" opnieuw... |
|
||||
|
||||
Morgen allemaal goe kijken naar "pouhon", want dara in de buurt zitten we.
Misschien moeten wij maar eens ne ronde helemaal aan den draad gaan staan beneje ![]() man, dit is zalig. hier een paar fotokes: deel1: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
deel2:
![]() ![]() ![]() astu ![]() en nu slape, want ik moe er morgen vroeg uit
|
|||
|
|||
danku onelinerke
hier een stukske van de chat over de foto van hakkinen die opmerkelijk scherper is dan de rest.. {21:44:44} <@Finiz-RIP-> kewl {21:44:47} <@Finiz-RIP-> maar onscherp ![]() {21:44:52} <@Finiz-RIP-> ![]() {21:45:58} <@Finiz-RIP-> diene foto van hakkinen is scherp, maar da komt omda hakkinen zoals altijd traag reed ![]() {21:46:00} <@Finiz-RIP-> ![]() {21:46:06} <@De_JoS> idd rofl ![]() {21:46:14} <@De_JoS> kwou just etzelfde zeggen ![]() {21:46:14} <@one|trugvanf1> tssssss {21:46:19} <@De_JoS> azo tegen 20/uur ![]() ![]() {21:46:27} <@De_JoS> *prut prut prut* voorbij ![]() ![]() mor toch koewl fotokes oneliner |
|
||||
|
||||
Prachtig One.
Ga morgen ook es wa fotokes pakken. 5 filmpkes van 36 zal wel genoeg zijn zekers? |
|
||||
|
||||
jot
![]() ik neem er bewust geen mee, want anders tsaan er iere maandag 250 fotos op et net..... ![]() mor aan pouhon, das wel de plees 2 bie ![]()
|
||||
|
||||
Daar stond ik in '90 ook. Indrukwekkend hoe ze uit die bocht komen. Toen stond daar ook vrij weinig volk. Dat zal vandaag wel anders zijn.
|
|