![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
patch is al uit sinds 16 Juli overigens ![]()
|
||||
|
||||
regelmatig eens Windows Update draaien ook, de meeste updates die ik tussen deze updates zien staan fixen wel een of ander security lek in Windows.
*mod* ik zou beter eerst eens lezen wat er al in een thread gezegd werd, zodat ik de mensen niet herhaal ![]() |
|
||||
|
||||
De worm is vandaag blijkbaar echt wel serieus aant verspreiden!! Ik heb vandaag al 2 mensen moeten helpen om hun systeem terug in orde te krijgen en heb nog veel andere mensen gehoord die er ook last van hadden. En tis zelfs op de radio vermeld geweest.
|
|
||||
|
||||
mja da gaat ne gang met die worm. Mijn firewal doet niks als blocken vandaag en allemaal schijnen ze high rated te zijn.
|
||||
|
||||
Geen last dankzij windows 98.
![]() |
|
||||
|
||||
Met deze worm niet, maar ik denk dat meesten virussen ook kunnen toeslagen op windows 98.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Deze worm nestelt zichzelf zonder enige vorm van activering door de gebruiker in je systeem. Dat wil zeggen dat je door niks aan te klikken, de handel toch binnen kan krijgen. 't Is daarom dat d'r zoveel mensen met opgescheept zitten. Windows Update is op sommige momenten hinderlijk (rebooten, vertraging van systeem,etc...) en een firewall kan soms ook eens uitstaan (om andere proggies beter te laten functioneren).
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Maar die Fixblast werkt zelfs voor een digi-beet zoals ik ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
*Edit*
Laat maar. In het vervolg eens mijn gedachtenh bijhouden de volgende keer ik iets lees ![]()
![]() Last edited by sledge; 13-08-2003 at 20:44. |
|
||||
|
||||
ik ben in ieder geval tot nu toe van dit mormel bespaard gebleven
|
|
||||
|
||||
Quote: