![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
die kinderen werden gewekt met muziek van Samson - Ochtendgymnastiek De kampdans was Spring-Spring Het kamplied was een aangepaste versie van K3-De3biggetjes Dan was er nog eens een lied DOOR DE KINDEREN GEKOZEN EN GEMAAKT dat op de muziek van K3-Oya Lele was(die ik instrumentaal bij had). Je zou er echt nog van verschieten waar die mensen nog naar luisteren. Terug on-topic mss: raceboy als je wil, stuur ik wel eens de covers(3CD's) door die ik via nero had gemaakt, dan heb je meteen een hele lijst ![]() |
|
||||
|
||||
heb zo de voorbije jaren ook al heel wat kinderkampen meegedaan .....
Bij jongens ligt de kritieke grens zo om en bij de 10 jaar. Onder de 10 zijn de m-kids en k3 best populair .... Vanaf 10 jaar gaan jongens eerder naar het populaire commerciële genre (genre top 30) Bij meisjes heb je eenzelfde patroon .... Enkel durft daar de leeftijdsgrens opschuiven richting de 12.
|
||||
|
||||
Quote:
Kan ik je gelijk ingeven, er waren enkele jongens die niet meededen(maar die waren alles aan't boycotten 'eiih, das stom', 'ahh das ni leuk, daar doede toch ni aan mee zeker?') |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
mercikes hé
|
||||
|
||||
Ik zou zeggen, ge kunt niet vroeg genoeg beginnen met die kleine mannen wat cultuur bij te brengen : The Stooges, The Birthday Party, Captain Beefheart en zovele anderen. Ook Mozart is nog makkelijk verteerbaar voor hen.
|
||||
|
||||
jah, maar niet voor mij. Zeker niet op een zaterdag
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Tsss, free your mind and your ass will follow.
|
||||
|
||||
Bon, ik denk dat het, vooral bij meisjes dan, op die leeftijd K3, M-Kids, Idool 2003 en Tien om te Zien-toestanden zijn!
Mijn vriendin heeft een zusje van 11j en ik zie da genoeg, tis al K3 en Idool2003 wat de klok slaagt! Ook Eminem word best geapprecieerd! Voor jongens is dat de kant van Eminem, gewoon die soort muziek.... En zeker en vast geen Samson! :-) Daarvoor zijn ze te oud... denk ik toch... Dieter
|
||||
|
||||
Zegt genoeg over eminem me dunk !
![]() 75% van zijn fans zijn - 16 jarigen ![]() |
|
||||
|
||||
feesje gedaan en ik moet zeggen, heb mij gisteren wreed goed geamuseerd met die mannekes
![]() Ze kwamen elke keer wel terug om een nieuw nummerke aan te vragen ![]() Zo had ik het weer nets iets gemakkelijker ![]()
|
|