![]() |
|
|
||||
|
||||
Raikkonen heeft nog een waterkans.
Het eerste uur een leuke race, daarna een beetje een afknapper. Schumacher haalt het al bij al nogal makkelijk binnen, dankzij wat geknoei bij de Williamspitstop + een onterechte drive-through voor Montoya, en natuurlijk de weergoden die deze keer in het Bridgestonevoordeel spraken. Maar bon, Schumacher heeft er dit jaar hard voor moeten werken, en hij verdient het dan ook wel. Toch een beetje ontgoocheld, dat het zo 'makkelijk' moet aflopen. 3 coureurs die nog kans hadden, maar toch weet Schumacher weer eens aan het langste eind te trekken. Chapeau voor Raikkonen en ook voor Montoya, die toch wel serieuze pech had deze race.... TOP: *Schumacher/Ferrari: Enkel een DNF en een overwinning van Raikkonen in Suzuka kunnen hem nog van z'n 6de houden. Tja.... *Raikkonen: Wat een ongelooflijk talent. *Sauber: De gelukzakken van de dag. Kwamen op het juiste moment binnen, wat Frentzen nog eens een podiumplaats opbrengt. *Fisichella: Mogelijk z'n laatste punten bij Jordan. FLOP: *Honda: Die motor ontploft wel altijd bij zo'n races. 2 keer barbecue, die van Villeneuve was de mooiste. En dat wanneer Button zelfs even aan de leiding lag. *Ralfke: die crash in Monza heeft hem geen goed gedaan. 't Wordt tijd dat hij wat uitrust. *Barrichello: Had de deur open moeten laten voor Montoya. Penalty voor Montoya was helemaal niet nodig. *Panis: Niet echt een flop, maar wel dikke pech. Slechte bandenkeuzes en dan een crashke. *Wedstrijdleiding: Slechte beslissing ivm Montoya. Daar wordt nog over nagepraat ! *Firman: Zie ik volgend jaar niet terug bij Jordan rijden. Brengt praktisch geen sponsorgeld mee, en rijdt nogal gretig zijn voorvleugel stuk (lhet iefst op Verstappen ![]() Suzuka 03: Schumacher crasht bij de start op Coulthard en Raikkonen wint. Teamorders van McLaren of niet ? ![]() Finish
|
||||
|
||||
Hoe Jammer ook, maar Schumacher is kampioen
![]()
|
||||
|
||||
Ik vond deze race op geen kl*ten trekken. Het was even spannend toen het regende, maar toen Schumacher Raikkonen inhaalde, en Montoya aan het knoeien ging, was de pret eraf.
Van een Anticlimax gesproken.
|
||||
|
||||
Quote:
En BTW Sledge, als deze race op geen kl*ten trekt, wat was die van 14 dagen gelden dan? Even spannend zeg je, amaai, het erste uur waren de mooiste, spannenste die ik dit seizoen gezien heb vond ik. Bridgestone meester in de regen, dat is duidelijk, heel knap van zowel Shumi als Kimi, een dikke pluim voor Sauber, en wat er met die Toyotas gebeurd is, amaai, had toch meer verwacht van hun hoor. Binnen 14 dagen zal het inderdaad een wonder moeten zijn dat kimi het haalt, maar, alles is mogelijk hé, Shumi kan bij wijze van spreken in zijn vreugde vanavond met een glas te veel op van een trap donderen ook hé. Allé, tis maar om te zeggen, Niets is zeker tot het vallen van de geblokte vlag binnen 14 dagen. Greetz |
|
||||
|
||||
wat ge daar zegt over het montoya-barri incident... Volledig NIET mee eens. Doe nou ff normaal ofzo. Puur race-incident. Beiden vechten voor positie en ja, dan komen er soms brokken van.
|
||||
|
||||
ik vond het zelf ook wel raar om te horen.... montoya die op een ronde werd gezet en coulthard die 5 keer moets binnen komen..met uiteindelijk een opgave tot gevolg...maar ja
kijk al uit naar de volgende race ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Maar je moet toegeven, zelfs als McLaren fan vind ik de sanctie voor dit "race incident" TE Pff, alles word hier de laatse maanden zo letterlijk genomen zeg in dit forum, mag je hier nu niet meer een beetje fantaseren en speldeprikjes uitbrengen? Greetz Last edited by Laskaat; 28-09-2003 at 22:44. |
|
||||
|
||||
Quel Affaire !!!!!!!!!!
Proficiat aan Michael, 6x puik, ik ga al van de veronderstelling uit dat Michael champ is. zeker omdqt er nog te veel belangen op spel staan om zomaar raikkonen te laten winnen. Het gevecht om de constructeurstitel zal mede rijderstitel bepalen. Montoya is onrecht aangedaan, en de FIA, wanneer gaan we nu de teams hun eigen tankinstallatie zien gebruiken, of is dit al het geval...
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
hmmm.....
sorry dan maar zeker. *voelt aan neus ![]()
|
||||
|
||||
Wat was die race spannend zeg. Het eerste uur was een echt triller. Er werd zo waanzinnig veel van plaats gewisseld, .... da's prima voor de sport!
Een uitzonderlijke race voor de Sauber-jongens. Ze hebben een hele sterke race gereden, het materiaal was betrouwbaar en ze hebben geen fouten gemaakt. Mooie teamprestatie! Ik vind het een goede zaak voor Frentzen. Het zou echt wel spijtig zijn mocht hij nu al afscheid nemen van de Formule 1. Ik ben wel wat teleurgesteld in Montoya. Toegegeven, de FIA heeft hard ingegrepen, maar dan nog was duidelijk te zien dat hij er enige tijd niet volledig voor ging! Dat zegt toch wel iets over de moraal van deze man. Had hij in het begin iets minder gretig geweest en de race met wat meer verstand aangepakt, dan zat hij nu nog steeds in de race voor de titel. Maar dan zijn we aangekomen bij de kern van de zaak hé: de "Gung-Ho"-mentaliteit van de Colombiaan, ... al lijkt deze de laatste races nog weinig indruk te maken.
|
||||
|
||||
Montoya vs Barrichello: de beelden op www.ukf1.net
Waar haalt de wedstrijdleiding het in hun hoofd om JPM hier te bestraffen ? Dit is een gewoon race-incident, en als er eentje een penalty verdiende, dan was het eerder Barrichello !
|
|||
|
|||
Quote:
Waar zat nu verstappen die is normaal ook altijd goed in de regen. Volgens mij is de strijd gestreden, in Japan mag barrichello winnen van ferrari en michael 2 de hebben ze ook meteen de constructeurs titel binnen. |
|
||||
|
||||
Ik heb maar een stukje gezien (vlak voor de regen totdat iedereen weer op droogweerbanden stond). Zodra er nattigheid viel, wist je wel hoe laat het was en wie zou komen boven drijven. Mijn vriendin keek graag naar flikken en met die stand had ik er ook geen bezwaar tegen.
Brrr, barre tijden alweer, maar ja, er zit niets anders op dan ermee te leren leven. Voor mij was Raikkonen de man van de wedstrijd. Heb hem geen foutjes zien maken en is achteraf blijkbaar nog opgeklommen van een 4de naar een 2de plaats. Trouwens, die redenering over MS die eerst nog slicks kwam halen, gaat net zo goed op voor Raikkonen. Had hij meteen regenbanden gekregen, was hij misschien de winnaar en niet MS. Rest me nu enkel de hoop dat mevrouw Schumacher roet in het eten komt gooien, maar dat zijn enkel vage geruchten. In ieder geval dwingt zijn palmares wel het nodige respect af.
|
||||
|
||||
Quote:
Van 7de vertrekken en winnen is indrukwekkender dan van pole en 2de worden. En dat van de banden, it's part of the game, dus slecht argument. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|