![]() |
|
|
||||
|
||||
Het was heel sjiek vond, ik heb wel maar delen kunnen zien want het was 2uurs race bij Extreme Kart waar we met ons amateursteam een leuke 2de plaats hebben behaald tussen de toch ook wat beter getrainde
![]() |
|
|||
|
|||
ik heb er spijtig genoeg niks van kunnen zien
![]() Proficiat voor Solberg, maar zeker ook voor Loeb en Citroen.... Loeb omdat hij zijn teamgenoten (zeker niet de minste ![]() En citroen omdat ze zo snel al de titel voor constructeurs behaalde.... Maar van mij mag het nieuwe seizoen al beginnnen ![]() Loix aan het stuur van de 307, Duval die precies nu een goed nota systeem heeft en al wat meer ervaring, .... Maar ook hoe het gepruts van de FIA zal uitdraaien: 16 rallies (skoda al geen volledig programma meer, ford nog niet zeker), geen gravel crews meer, mille piste systeem (gaat volgens mij tot meer opgaves door mechanischr pech leiden) ,..... |
|
||||
|
||||
Pfff, vonden jullie dat nu goede coverage, niets van commentaar, maar de beelden waren toch erg zwak, Overbelicht, haperen, slechte klank onboard bij Loix enzo... Voor mij was dit toch een erg zwakke test voor WRC TV. En ze spraken van 50 camera's, telemetrie, niet veel van gemerkt, ik kan amper geloven dat er 50 camera's waren... én die regie, hoe slecht was die wel niet, hij laat daar Pykalysto, denk ik, heel lang in beeld via onboard camera, en er was bijna niks zinnig te zien om die beelden, waarom blijft hij er dan zo lang bij, hij laat niet eens finish zien van rijders,... ze gaan nog serieus uit hun pijp mogen komen eer er tv-stations echt geld gaan willen geven voor WRC TV.
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Tja...
Heb de beelden op ES gezien en moest helaas de commentaar van Peter missen. De manier waarop alles werd getoond heeft beslist geen goeie indruk gemaakt mbt wat rally nu eigelijk is op topniveau. Voor een leek is een onboard beeld met een witte vlek door een piepklein voorraam echt niet representatief voor snelheid, gevecht, (niet hoorbare) communicatie tussen piloot en copiloot, de enorme klappen die opgeworpen stenen binnenin veroorzaken, het motorgebrul en alles wat er bijkomt... Ik heb een heleboel mensen gesproken... jammer, een eerder gemiste kans voor het vele geld en het grote aantal kamera's. ![]() |
|
||||
|
||||
als ik mij goed herinner, heb ik vorig jaar nog eens een KP live gezien, maar niet op een Belgische zender. We hadden keuze uit K2 en LaDeux, heb een beetje zitten zappen in het begin, maar het enthoesiasme waarmee Peter presenteerde heeft er dan toch voor gezorgd dat ik al na een minuut of 6-7 bij K2 ben blijven hangen.
Baert voor de WRC en Vigneron voor de F1, België kan toch mooi zijn. ![]() De bossen van Wales zijn misschien niet de meest geschikte locatie om perfecte beelden te genereren, da's waar. Bakken interferenties en refelcties veroorzaakt door bomen, vocht enz. De relais-heli moet dan soelaas brengen, maar da's natuurlijk niet altijd ideaal. Zelfs tijdens wielerwedstrijden durft het al eens mislukken. Perfecte beelden met ditto geluid verlangen van zo'n opzet getuigt van - naar mijn zeer bescheiden mening - van weinig technische kennis ter zake en van niet al te open staan voor nieuwe initiatieven. 'Give those guys a break'! Ze komen er vast wel. De bedoeling is om voor iedere rally volgend jaar, de laatste KP live te gaan doen. Mij hebben ze alleszins al gewonnen als kijker - reeds van voor deze uitzending. |
|
||||
|
||||
Ik zou het leuker vinden om de uitzendingen te doen tijdens een super stage bij het begin van de rally. Dan zijn alle wagens nog aanwezig en daar kunnen ze perfecte beelden maken.
|
||||
|
||||
Ik vond toch dat Peter Baert bij de soms iets minder goede beelden goed zijn best heeft gedaan en goeie commentaar gegeven.
Sennake, ik denk dat ik in Essen het Subaru-model van Makinen ga aanschaffen, als herinnering aan een afgesloten rally-tijdperk. En dan nog ne Loix in de Peugeot 206 misschien ? En nog een rallycross-video ... ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik vind verder ook dat ze, als ze onboard beelden willen geven ze moeten evolueren naar een soort van T-cam die je ook in F1, of op Supercup porsches ziet, of men moet tenminste als men live gaat de reclamebanner weghalen op de vooruit, maar die dient mss ook als zonnenwering dus ik ijver voor een T-cam op de wagens !
Last edited by JPMontoya; 12-11-2003 at 13:44. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|