![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Coulthard zie ik in 2005 nog bij Jaguar raken, als vervanger van Webber, die op zijn beurt Montoya vervangt bij Williams. Lijkt me reëel, niet ? ![]()
|
||||
|
||||
yep, zoals ik al aangaf trouwes
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Ik vrees dat door dit zo vroeg bekend te maken men de spankracht uit seizoen 2004 haalt... JPM is titelkandidaat en Kimi ook... wat als het op het einde vh seizoen close wordt tss die 2... geen goeie zaak lijkt me...
Allezins als het Kimi en JPM wordt in 2005... amai ferme line up ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() on-topic: flugel kan wel eens gelijk krijgen; hoewel Montoya dit seizoen tot Indy nog titelkandidaat was, is het toch een wispelturig ventje dat z'n ups en downs kent. Hij start volgend seizoen bij Williams met de zekerheid van bij een topteam te rijden in 2005. Benieuwd hoe dat zijn prestaties gaat beïnvloeden.
|
||||
|
||||
Ik ben eens benieuwd of JPM tevreden gaat zijn met een 2de stek achter Kimi
|
|
||||
|
||||
Wie zegt er dat dat er automatisch iemand eerste of tweede piloot moet zijn? Gelijkwaardige behandeling is ook mogelijk.
Tenzij ge het nu effectief hebt over da nummerke...
|
||||
|
||||
Quote:
Geloof me ... eens een team titelkansen heeft zal er gekozen worden ...
|
||||
|
||||
Maar wie zegt dat Kimi ook nog voor Mclaren zal rijden in 2005 ??
Juan en ???
|
||||
|
||||
Even voor de duidelijkheid ? wat gebeurt er met Monty Toya in 2004? Ook McClaren toch?? Of nog een jaartje Beemeren.
Jo |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
En dat ze bij Williams nu eens hun verstand bijeenzoeken en Button eindelijk terughalen!!! Dieje verdiend echt ne topwagen!! En Ralf hoeft daar voor mij ook nimmer te lang te blijven eigenlijk ...
![]() |
|
||||
|
||||
waar komt Ralf terecht in 2004 nog steeds BMW zoals ik het hier begrijp?
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|