![]() |
|
|
||||
|
||||
moest je kunnen eerst een keertje testen dan hé
![]() en anders reviews lezen op game-sites
|
||||
|
||||
Moest je in de Kinepolis zijn in Hasselt, daar kun je WRC III testen en als je naar de Media Markt gaat in Hasselt, kun je CMR4 testen
![]() |
|
||||
|
||||
De sint heeft voor mij WRC III gebracht
![]() maar in dat boekje staat dat ge met 2 in splitscreen kunt spelen, maar da lukt bij mij niet precies, gewoon om de beurt, zo tegen elkaar op een SSS zou wel plezant zijn! ![]() Voor de rest is de game echt zalig !!!! De eerste kp's kwam ik wel met een compleet kapotte auto over de lijn, maar het begint al aardig te lukken nu! ![]()
|
||||
|
||||
Vreemd dat nog niemand over Richard Burns Rally gesproken heeft.
http://www.bhmotorsports.com/RBR T'is verwacht het eerste kwartaal van 2004, en het moet de eerste echte rallysimulatie worden. Da's eindelijk weer een rallygame waar ik naar uitkijk sinds rally championship 2000... |
|
||||
|
||||
Quote:
trouwens, no offence to the man, maar ik vind het redelijk hypocriet dat hij een enkele jaren terug McRae verwijt "teveel zichzelf te zien als video-game-figuur", en nu zelf een spel uit te brengen (of toch aan mee te werken)
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
idd. voor t zelfde geld is da zelfs een render, en komt er een veel minder detail int spel zelf. en dan spreken we nog niet over de physics van het spel zelf
|
||||
|
||||
kvind zowiezo dat de ruimte veel te breed is. zoals je ziet is de echte weg veeeeeel smaller. dat vind ik minder, hoe krapper hoe beter (lees: echter)
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ik heb dat net graag als dat zo breed is dan kan je lekker uitwaaieren en powersliden... (CMR3is een van mijn favoriete spellekes)
|
||||
|
||||
ik heb veel gespeelt met rally champions 2000? gebaseerd op het engelse rally kamp...
proeven van een half uur, krappe weggetjes door boeren landschappen en bossen, pikkie donker! echt super tof! zoiets is pas een echt rally spel. Alleen de geluiden klopten niet echt. beetje te stotterig. maar voor de rest, voor die tijd, was het een geweldig realistisch spel. CMR 1,2,3,4... zijn meer arcade rally games. niet echt vergelijkbaar met het echte. bovendien lijkt het alsof de auto in het midden vast zit aan een pin waardoor die heel vreemd stuurt.
|
|