![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() die met hun snelle tijden, die hebben waarschijnlijk het full game al, en een volledig uitgebouwde wagen .... Kheb den techniek nu wel onder de knie 24.34 ![]() ![]() wie mag er terug oefenen? ![]()
..: www.marcgoossens.com :.. Last edited by The Interceptor; 28-11-2003 at 00:08. |
|
||||
|
||||
de wagen in de demo is ook al vrij volledig uitgebouwd ze
|
||||
|
||||
Quote:
Met het volledig spel vind ik niet hoe ik online moet spelen ![]() |
|
||||
|
||||
hehe, ni online spele
![]() ik had dit probleem met aom, gewoon ff zoeken op inet en de patch downe. Niet via het spel dus
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Net een tijd gereden bij de drag van 20.87, dit was met de Mazda MX5 met level 3 tuning.
Als er nog iemand het volledig spel heeft en eens online wil spelen, ik kan eindelijk ook online spelen. Er zat een crack op de cd maar die was niet voor online te spelen. Nu heb ik een fixed exe bestand moeten downloaden en nu bolt het wel. Last edited by Snelle Japie; 04-12-2003 at 15:36. |
|
||||
|
||||
ik pas voor NFS - Underground. Vind het maar flauwtjes + hoofdpijnopwekkend.
Niet mijn ding.
|
||||
|
||||
ik vind het in elk geval een leuk spel. Maar need 4 speed is altijd al wel een goed spel geweest...
|
|
||||
|
||||
zonet de underground mode uitgespeeld ......
Heb me er best wel mee geamuseerd ....
|
||||
|
||||
Ik vind het wel goed, maar te irritant. De AI cheat dat het geen naam heeft. Je rijdt zonder problemen een gat van 10 seconden toe, maar zodra je weer aan kop rijd, zijn de anderen plots weer sneller, of wordt er ergens een wagen voor uw neus gedumpt die je onmogelijk kan ontwijken.
Verder rijdt het wel lekker. M'n dragtijd is 22.xx
|
||||
|
||||
ik zit ook in de 22 en nog iet
en vond dat al snel ze |
|
||||
|
||||
Daar moet ge toch nog 2 seconden af kunnen pitsen zenne
![]() |
|
||||
|
||||
Ook vervelend is dat 99% van de spelers online cheaten. Iedereen waarmee ik al racete (op enkele uitzonderingen na), rijden de volledige afstand met boost op :s
|
||||
|
||||
Als iemand eens online wilt knalle, lmaat maar weten hé => msn = Ikke_mezelf54@hotmail.com
|
|