![]() |
|
|
|||
|
|||
ik denk dat ik in zolder kan geraken!
tis dus dan een meeting? |
|
||||
|
||||
Ik bedoelde dus zolder
![]() en omdat gij erbij zijt robby, ist een meeting ofwa??? ![]()
|
|||
|
|||
nee omdat er al 4 man komen
sennake werner one en ik = 4 en dan pascal en marshal ook zeker? das toch al een mooi aantal ofni? |
|
||||
|
||||
ik ga zondag..........als bezoeker!
dus ik hoor wel hoe en waar.....eventueel ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Voor RobbyNio en andere
Hoi RobbyNio
![]() Als jij het moeilijk heb om in Zolder te geraken (geen openbaar vervoer op zondag naar en van het circuit van Zolder) dan kan ik u altijd aan het station van Hasselt oppikken… 3 nadelen: Je moet daar tamelijk vroeg zijn +/- 8 uur. En jij bent pas terug aan het station om +/- 19uur. En dit kan alleen op zondag… 1 voordeel: Je moet geen inkom betalen (als Wilmai dit maar niet leest). Voor Francorchamps zou dit ook kunnen, maar dan is het nog vroeger +/- 6 uur aan het station. Nu weet ik niet dadelijk of er zovroeg al treinen zijn naar Hasselt. Wil je iets afspreken 0478 62 63 70 Groetjes en graag gedaan. |
|
|||
|
|||
![]()
Ja Ja die wilmai heeft het ook gelezen. En als medewerker van het circuit van Zolder kan ik dit dus niet accepteren.
![]() ![]() je zou toch beter moeten weten dat ik ook maar een mens ben. Maar laat dan aan de andere duidelijk weten eens het circuit verlaten en men wil terug binnen dan zal het niet lukken. Maar ja voor de laatste wedstrijd van de belcar zal ik eens een oogje toeknijpen. Misschien zien we mekaar op het circuit wel greetz
|
|||
|
|||
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
lijkt me goed Alvast Bedankt!
het is nog wel ne langen tijd voor da het is maar ik denk da ik kan gaan! Mag ik volk meebrengen? |
|
|||
|
|||
PHP Code:
Allé dan eentje zal nog wel lukken. PHP Code:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Oeps, vorig stukske te snel gepost !!
Code:
Mag ik volk meebrengen? Allé dan eentje zal nog wel lukken. Code:
En als medewerker van het circuit van Zolder kan ik dit dus niet accepteren. ![]() ![]() Rrubinio ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Voor zaterdag is de inkom gratis en voor zondag is het maar 300 bfr. Laten we nu toch eens eerlijk zijn als jullie naar een matchke voetbal gaan kijken van Anderlecht of zo dan kost dat al rap meer dan 300bfr. En laten we eerlijk zijn er is dan dikwils niks te zien. Maar ja ik wil voor ook wel mijn steentje bijdragen, als ik voor het einde van volgende week weet wie er komt zal ik proberen aan nog een deel kaarten te geraken. AUB niet met honderd man, een paar enkelingen. Rrubinio ik denk eens dat wij eens een persoonlijk contact moeten hebben want blijkbaar komen we uit de zelfde streek. Greetz WILMAI www.corsa-racing.be
|
|||
|
|||
rrubinio da van da volk meebrengen was maar e grapke zenne!
ge zout al bedankt zijn moest ik meemogen! Sry voor dat voorval! RoBByNiO |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|