![]() |
|
|
||||
|
||||
En vermoedelijk heb je die anderen ook al wel eens ergens ontmoet.
|
|
||||
|
||||
De Paddock goes .... Motorshow Essen... Huudo's foto's ... 1
Diegene die hier in de wagen zit, kan in mijn ogen niks meer verkeerd doen. toch een schoon geste, nietwaar. En hij lacht heel tevreden.
![]() ![]() Last edited by Guido; 05-12-2003 at 23:00. |
|
|||
|
|||
Enkele jaren geleden op de Hitoric GP in Zolder was het thema "Mercedes". John Surtees was uitgenodigd om enkele rondjes met de beruchte en beroemde Zilver Pijl te rijden. Wij stonden als baanpost op post 14, net boven de tunnel. Zoals sommigen weten ligt er een kleine knik boven op de tunnel. Bij zijn eerste rondje verloor Big John zijn petje. De volgende ronde was hij duidelijk op zoek naar zijn petje, dat ik ondertussen al had opgeraapt. Ik zwaaide met het petje om Surtees' aandacht te trekken. Hij stopte en overhandigde hem zijn petje en kreeg van hem een handtekening. Hij nodigde ons uit in de Mecedes-tent om iets te komen drinken.
Zogezegd, zogedaan... 's avonds, na het evenement bood ik me aan aan de ingang van de Mercedes-tent en had de eer om samen met John Surtees en andere Mercedes-sterren een glas te drinken. Heerlijke ervaring... C U |
|
||||
|
||||
De Paddock goes .... Motorshow Essen... Huudo's foto's ... 2
Van welke auto is dit de air intake?
![]() Last edited by Guido; 05-12-2003 at 23:00. |
|
||||
|
||||
En hier houden we een minuut stilte voor Werner...
![]() |
|
||||
|
||||
Re: De Paddock goes .... Motorshow Essen... Huudo's foto's ... 2
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Is dit nu eigenlijk nog wel een "Mini"???
![]() |
|
||||
|
||||
Les goûts et les couleurs ne se discutent pas...
![]() |
|
||||
|
||||
Detailstudie van de Mitsu WRC... What the F... is this???
![]() |
|
||||
|
||||
En de C2 Super 1600 was er natuurlijk ook...
![]() |
|
||||
|
||||
En tot slot toch ook één Ferrari posten... mét spaghetti-uitlaat...
![]() |
|
||||
|
||||
Op de stand van Mercedes heb ik me dan een beetje laten gaan voor wat de fotografie betreft. Ipv telkens gewone foto's van de auto's te nemen, heb ik geprobeerd om wat detail foto's te maken, je weet wel, op zoek naar die ene speciale. Ze zijn redelijk, maar 'k zou dezelfde oefening nog graag eens buiten overdoen, kwestie van wat beter licht en zo te hebben.
enkele voorbeelden: ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by Guido; 05-12-2003 at 23:35. |
|
||||
|
||||
En allerlaatst (but not least) ... de Bentley...
![]() |
|
||||
|
||||
De Audi R8 - enkele details.
Spiegeltje, spiegeltje... ![]() Nice place to work in... ![]() |
|
||||
|
||||
En zijn er ook foto's van de babes? Ik vind dat er te weinig gepost wordt in de babes sectie van dit forum
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|