De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 14-09-2001, 21:17
RoBByNiO
Guest

kan ik ook ni volgn zenne savi!
Reply With Quote
Old 14-09-2001, 23:34
Savi's Avatar
Savi Savi is offline
De Paddock Regular

Re: Ferrari zonder sponsoring

Quote:
Originally posted by alain
Dit weekend zal ferrari zonder enige sponsoring van Marlboro, Shell en Vodafone aan de start staan uit solidariteit met de gebeurtenissen in de USA.
Ik weet dat het niet gepast is maar ik denk dat we qua uitstraling de mooiste Ferrari van het voorbije decenium zullen zien. Foto's van deze wagen zullen gegeerd wild zijn. Ben benieuwd naar het uitzicht...
Dit onderandere ...
Reply With Quote
Old 14-09-2001, 23:45
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
Met alle respect, maar die zwarte neus is oerlelijk en verknoeit de pracht van een rode, sponsorloze Ferrari.

Het gebaar is okay, maar wat kan het de duizende mensen onder het WTC nog een zak schelen ?
Old 14-09-2001, 23:56
RoBByNiO
Guest

niks =)

ik vind ook dat de ferrari er niet uitziet. Hopelijk veranderen ze dat naar de race toe!!
Reply With Quote
Old 15-09-2001, 00:30
Lambo's Avatar
Lambo Lambo is offline
De Paddock Regular

Ze zouden hem compleet in het zwart moeten doen, zoals het prototype dit jaar. Een mooie symbolische geste en een schitterende wagen erbovenop. Zoals het nu is, is het eigenlijk noch mossel noch vis.
Reply With Quote
Old 15-09-2001, 09:40
Alain's Avatar
Alain Alain is offline
De Paddock Regular

Die zwarte neus is inderdaad oerlelijk maar ik heb deze thread gestart omdat ik ervan uitging dat ie volledig rood zou zijn zonder reclame. Dat de witte vlakken op de vleugels blijven lijkt me normaal, niet Werner ?
Het gaat hem hier enkel om het feit dat de namen van de diverse sponsors niet vernoemd worden op de wagens.
Iedereen weet dat marlboro hoofdsponsor van Ferrari is en de kleurschakering verraadt dit uiteraard.
Reply With Quote
Old 15-09-2001, 11:48
Werner333's Avatar
Werner333 Werner333 is offline
Captain Paddock

Ik had eigelijk ook gehoopt op een volledig rode Ferrari.
Die zwarte neus is lelijk en de witte vleugels verwijzen toch wel iets te veel naar Marlboro. Zeker als je zegt dat je alle referenties naar de sponsors weghaalt.
Nu ja, in de "old days" waren hun vleugels natuurlijk ook wit.

WWW.WERNER333.COM
Reply With Quote
Old 15-09-2001, 12:53
Alain's Avatar
Alain Alain is offline
De Paddock Regular

Savi, verklaar u nader. Ik kan hier echt niet uit afleiden dat ik op enige manier insinueer dat ferrari slecht bezig is. Ik ben btw een Ferrari - fan in hart en nieren.
Ik vind het daarentegen een mooi gebaar en was benieuwd naar het uitzicht van de wagen. Er gaat niets boven een Ferrari zonder enige vorm van sponsoring. Helaas is dat in deze tijden niet meer financieel haalbaar vandaar dat foto's van deze wagen gegeerd zullen zijn.
Reply With Quote
Old 15-09-2001, 14:22
Savi's Avatar
Savi Savi is offline
De Paddock Regular

Oeps, sorry, ik heb mezelf weeral in lompheid overtroffen ! Da moest op een ander forum zijn...mijn excuses !
Reply With Quote
Old 15-09-2001, 14:28
RoBByNiO
Guest

terug naar de neus van ferrari:effe iets dat ik heb opgemerkt: Sauber heeft een wiite neus valt te vergelijken met Ferrari: blauw met witte neus en rood met zwarte: van ontwerp komt het overeen
Reply With Quote
Old 15-09-2001, 18:45
Lambo's Avatar
Lambo Lambo is offline
De Paddock Regular

Jaguar heeft trouwens zijn motorkap in het zwart. Maar al de andere sponsors staan er wel nog op. Is trouwens ook geen zich hoor, die Jaguar.
Reply With Quote
Old 16-09-2001, 00:22
Pascal Pascal is offline
A4993

Ze zijn dan weer mooi in hun opzet geslaagd. Uiteraard is de aanvankelijke bedoeling hun medeleven betuigen met het gebeuren in de USA maar ik kan me niet van de mening ontdoen dat ze ook hopen dat op die manier hun auto en eventueel hun sponsors vernoemd worden en uiteraard uitgebreid in beeld komen.

Op zich heb ik daar helemaal geen problemen mee. Ik vind zelf dat de Ferrari's er mooi uit zien en dit blijkbaar in tegenstelling van de meesten onder jullie. Alleszins zullen foto's en eventueel modellen die op de markt worden gebracht gegeerd zijn. Op onze beurt zullen wij binnen tientallen jaren onder andere ook op deze manier aan onze nakomelingen het verhaal van de WTC-toren kunnen verder vertellen en hen kunnen wijzen op de solidariteit die in de autosport heerst.
Niet dat we het anders snel zullen vergeten maar het zal een (mooie) anecdote zijn.

C U
Reply With Quote
Old 17-09-2001, 13:33
Bart.Vandecavey's Avatar
Bart.Vandecavey Bart.Vandecavey is offline
De Paddock Enthousiast

Jordan reed dacht ik met een "Stars 'n Stripes" op hun zijkant.
Reply With Quote
Old 17-09-2001, 17:32
RoBByNiO
Guest

klopt Bart!
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules