![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
ik moet met boosterke ook nog is gaan oefenen, mss kunnen we samen ne keer allemaal gaan ![]() ![]() ik wil nie stoeffen over meneigen maar dan kan ik je mss ( ![]()
|
||||
|
||||
Ik heb er morgen race (de ckc, die ik trouwens zelf organiseer).
Dan ga ik er misschien (hangt oa een beetje af van wat ik in week allemaal te doen heb) nog eens in de week oefenen. Dus laat in ieder geval weten wanneer ge gaat , dan kan ik nog zien of ik meekan. In andere geval, tot volgende week zaterdag tijdens de 3 uren van Bilzen (zie ook andere topic op de paddock). |
|
||||
|
||||
Voila, tis alweer achter de rug. Er is heel sportief gereden (zover dat ik gezien heb) en heb heel veel positieve reacties gehoord. Ben dus zeer tevreden. De race is gewonnen door Mathias Grooten, er stond echt geen maat op hem. 2de werd Christophe Van den Bogaert (IKL) en 3de LB Racing (was hun eerste race, maar Bilzen was wel hun thuiscircuit).
De uitslag van de kwalifs: 1. X-Treme Racing: 56.390 2. IKL: 56.880 3. LB Racing: 57.180 4. CRT: 57.310 5. RSCA Racing: 57.830 6. JM Racing: 58.310 7. Depaddock: 58.610 8. Kamikaze: 58.790 9. F1world.be: 58.879 10. Team VDHB: 59.379 11. The Dangerous Brothers: 60.500 12. Scuderia GT: 61.009 13. De PK'kes: 62.879 14. The Outsiders: 63.070 15. Ankaerts: 63.240 16. PIEV: 64.060 17. Den At: 64.970 De uitslag van de race: 1. X-Treme Racing: 62 rondes (54.659) 2. IKL: 62 rondes (55.450) 3. LB Racing: 60 rondes (55.970) 4. CRT: 60 rondes (56.280) -> eerste Calamitas team. 5. RSCA Racing: 60 rondes (56.669) -> beste Calamitas voetbal team 6. JM Racing: 60 rondes (56.940) 7. F1world.be: 60 rondes (56.939) 8. Depaddock: 59 rondes (56.659) 9. Kamikaze: 59 rondes (57.020) 10. Team VDHB: 58 rondes (58.170) 11. The Dangerous Brothers: 57 rondes (58.480) 12. Ankaerts: 55 rondes (59.640) 13. The Outsiders: 55 rondes (60.279) 14. Scuderia GT: 55 rondes (59.629) 15. Den At: 55 rondes (60.040) 16. De PK'kes: 54 rondes (58.650) 17. PIEV: 52 rondes (61.100) Tussen haakjes staat de beste ronde gereden tijdens de wedstrijd. |
|
||||
|
||||
Foto's en verslag zal binnekort wel op onze site (www.calamitas.be) komen.
|
|
||||
|
||||
![]()
Speesman goeie organisatie ! Alles was liep goed en zonder problemen of vertragingen. Enkel vond ik persoonlijk dat de baanmarshalls serieus onduidelijk met hun vlaggen zwaaiden.
Maar verder verliep alles zeer sportief tussen alle piloten en was het zeker de moeite waard! Op naar de volgende zou ik zeggen ! |
|
|||
|
|||
Ik vond het alvast een zalige race!
Goeie organisatie, sportieve deelnemers,... knap gedaan Speesman ![]() Met mijn snelste ronde ben ik natuurlijk ook heel blij ![]()
|
|||
|
|||
Ons weer eens goed geamuseerd.
Omwille van het wisselvallige, grillige weer maar op tijd vertrokken richting Bilzen. Ruim op tijd toegekomen, net zoals de andere teams. De briefing was sumier en duidelijk (bedankt Dave). Wie als laatste kwalificeerde (kwalificatie gedurende 20 minuten, zeer aangenaam) moest ook de start van de race nemen. Omdat noch Werner noch ikzelf een echte voorkeur hadden werd het "kop of munt". Hieruit bleek dat Werner als eerste zou kwalificeren en dat ik bijgevolg de start zou nemen. Kart n° 9 bleek duidelijk van goede kwaliteit te zijn. Werner draaide behoorlijke tijden. Na 10 minuten stonden we op een 8ste plaats en kon ik het stuur overnemen. Hieruit bleek dat ik me beter in mijn sas voelde dan de vorige keer en ik kon uiteindelijk nog lichtjes opklimmen naar de 6de plaats. Even na de start was er een incidentje waardoor ik enkele posities kon winnen. Vervolgens ontstond er een rondenlang gevecht met een vijtal karts (waaronder FastFons). Talrijke positiewissel in dit groepje, zonder noemenswaardige incidenten) maakte het gevecht zeer leuk. Omdat ik besefte dat ik in dit groepje reeds enkele ronden boven mijn capaciteiten reed heb ik ze allen, veiligheidshalve, laten voorbijgaan en probeerde ik gewoon aan te pikken. Na een half uurtje wedstrijd lagen we dan op positie 9. Tijd voor de pilotenwissel. Werner reed enige tijd een eenzame race. Hij kon echter zijn tijden steeds wat scherper zetten. Hij kwam, nadat alle teams hun pitstop hadden gemaakt, steeds een beetje korter op zijn voorligger. Deze wist blijkbaar met de druk geen blijf en ging in de fout waardoor Werner zich bijgevolg op de 8ste plaats kon nestelen. Hij zette zich vervolgens nog eens schrap wat reulteerde in onze snelste tijd in de wedstrijd : 58.610 sec. Alleszins heel wat beter dan vorige keer in Bilzen maar toch weer ergens halverweg in het veld gefinisht. Op die plaats hebben we blijkbaar het alleenrecht. Nogmaals proficiat aan de organisatoren. Het zat weer goed in mekaar. Bedankt... C U |
|
||||
|
||||
Ook namens "Team VDHB" een pluim voor de organisatie en de sportiviteit onder deelnemers.
Helaas hadden we de pech een "rotte kart" aan te treffen, maar ja dat heb je weleens op een indoorkarting. Ondanks het kartje toch goed gereden........nee, het Glijpaleis Bilzen ligt me wel. Denk dat ik volgend jaar ga meedoen aan de Andros Trophee ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Puike organistie. Spijtig van de baanposten. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Halverwege de race was er al eentje verdwenen ![]() ![]() Is eigenlijk zowat enige minpunt dat ik op de karting kan bedenken, voor de rest echt de moeite om eens naar toe te gaan. |
|
||||
|
||||
ze zijn niet altijd even ijverig dat is waar maar bedenk er ook bij dat;
het daar heel koud is beneje, zeker als je stil zit en dat ze nie alles kunnen zien van waar ze staan (dat komt o.a. door de brug) en ik vind da eerlijk gezegd totaal nie erg als ze tijdens ne race nie veel (maar ook nie te weinig) vlaggen, want racen is tenslotten de bedoeling dat je indien mogelijk zelf voorsteekt en iemand die echt sneller is voorlaat (maar daar hebben sommige mensen het moeilijk mee), als iedereen zou voorlaten als er een snellere piloot achter hem of haar was zouden ze nie moeten vlaggen ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]()