![]() |
|
|
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
||||
|
||||
Quote:
En ik zal vragen of er in de dubbele met meer dan 2 mag geslapen worden. Alhoewel ik vrees dat dat niet zal mogen ivm brandveiligheid en vergunningen en zo... |
|
|||
|
|||
Geen probleem, zou juist graag weten hoeveel kamers we dan juist hebben zodat ik voor de rest ook nog op zoek kan gaan naar iets anders.
Vraag wel eens naar een speciaal prijsken hé als je alles neemt. Leuk, kunnen we gewoon de wegel aflsuiten en bodje plaatsen : DEPADDOCK & BRI HOTEL |
|
||||
|
||||
Dag Sennake,
boek voor mij ook maar in dat hotel een dubbelkamer voor 2 nachten. Moeten wij op voorhand betalen of gewoon ginder tijdens dat weekend?
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Tzullen 2 nachten worden. en dat is maar goed ook
![]()
|
||||
|
||||
Ok, ik noteer (voorlopig) :
[list=1][*]Marshal + Pascal : dubbel voor 2 nachten (of liever apart?)[*]Raceboy + Riet : dubbel voor 2 nachten[*]Mario + Werner : dubbel voor 2 nachten (of liever apart?)[*]Bien + boyfriend : dubbel voor 2 nachten[*]Sennake + Danny : dubbel voor 2 nachten[*]Andy : dubbel voor 2 nachten[*]Ma en pa Sennake : dubbel voor 2 nachten[*]BRI : dubbel voor 2 nachten[*]Mistery : single voor 2 nachten[*]BRI : single voor 2 nachten[/list=1] Nog eens de prijzen : Doppelzimmer inkl. Frühstück ab 60,00 € Zweibettzimmer inkl. Frühstück ab 60,00 € Einzelzimmer inkl. Frühstück ab 35,00 € Meer info vind je op de site van het hotel. Wie nog iets wil veranderen, toevoegen of annuleren gelieve dit te doen vóór maandagavond. Dan post ik de definitieve lijst en bestel ik overeenstemmend. Ok? Last edited by Sennake; 03-01-2004 at 21:47. |
|
|||
|
|||
Sennaken,
Kan je vragen of ze voor de kamers van BRI een factuur opsturen. Wij dienen immers te betalen vanuit de VZW. Hierbij onze gegevens : Belgian Race Invest Dam 1E 9160 Eksaarde BE 861 773 932 PS: Kan je ook eens luisteren of ze nog plaats hebben voor de 24H ? Enkel luisteren hé, maar je weet wel, het zou wel eens kunnen dat ... Thanks. Last edited by Driesco; 03-01-2004 at 20:53. |
|
|||
|
|||
Boek nog maar een kamerke bij.. single... ikke ben da ondertussen gewoon hé, alleen slapen...
![]() Last edited by Mistery; 04-01-2004 at 08:37. |
|
||||
|
||||
Quote:
24 uur : wanneer zijn die juist? |
|
|||
|
|||
Quote:
C U |
|
||||
|
||||
Guy kan
je voorlopig voor mij de enkele kamer reserveren want ik weet nog niet wat het team zal doen....
|
||||
|
||||
Quote:
Voor diegene die nu boeken, betekent dat ook DEFINITIEF boeken !!!!! ps. heb geen bezwaar tegen een 2-persoonskamer.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Ok, dus dat wordt :
[list=1][*]Marshal + Pascal : dubbel voor 2 nachten [*]Raceboy + Riet : dubbel voor 2 nachten[*]Mario + Werner : dubbel voor 2 nachten (of liever apart?)[*]Bien + boyfriend : dubbel voor 2 nachten[*]Sennake + Danny : dubbel voor 2 nachten[*]Andy : dubbel voor 2 nachten[*]Ma en pa Sennake : dubbel voor 2 nachten[*]BRI : dubbel voor 2 nachten[*]BRI : Mistery : single voor 2 nachten[*]BRI : single voor 2 nachten[/list=1] Wie nog iets wil veranderen, toevoegen of annuleren gelieve dit te doen vóór maandagavond. Dan post ik de definitieve lijst en bestel ik overeenstemmend. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|