![]() |
|
|
||||
|
||||
hehe, da nu ook weer ni
![]() maar ik slaap toch ook nekeer graag uit ja, maar vandaag was het dus echt de bedoeling ni....
|
||||
|
||||
't Is nog vroeg, maar ik kruip toch maar onder de wol, want morgen moet ik NIET gaan werken
![]() Slaap ze jan |
|
||||
|
||||
slaapwel, ik blijf nog even wakker
|
|
||||
|
||||
tijd om te zzzzzz'en.
slaapwel paddock.
|
||||
|
||||
Ik ga ook sebiet slapen (begin precies ziek te worden, om 1u30 gaan slapen is niet van mijn gewoontes
![]() |
|
||||
|
||||
Amateurs !
|
||||
|
||||
ik ga mij denk ik ook es stillekes klaarmake om te gaan slapen!
|
|
||||
|
||||
Ja mannen, de laatste niet vergeten het licht enz.
![]() Tot morgen. |
|
||||
|
||||
Allez dan , dan zal ik het straks ( binnen een uurtje ) het licht maar uit doen zeker !!
![]() |
|
|||
|
|||
Niet nodig. Ik heb de nacht. Het licht zal dus de hele nacht branden.
Zal de verwarming ook laten opstaan. Koffie zetten en boterhammekes smeren zal je zelf nog moeten doen. C U |
|
||||
|
||||
Allez ben er mee weg en Pascal zorgt voor de rest !! Ga proberen autokes te tellen !! Slopkés
|
|
||||
|
||||
Quote:
Jochen |
|
||||
|
||||
precies een wedstrijd van: wie blijft het langst wakker? ik ga vandaag nog es proberen mee te doen
|
|
||||
|
||||
genoeg geplekt voor vandaag. 'k kruip mijn bedje in zie. Morgen weer een spannende dag voor de boeg. Met de kinderen naar Samson & Gert. Yieha!
![]() |
|
||||
|
||||
Deze morgen pas om kwart na 2 mijn bed ingekropen .... allez .. 'bed' ...
tis sofa dees week aangezien we (WAT LEUK!) bezoek uit Italie hebben en natuurlijk mogen die logeren in mijn kamer (ow joy!) natuurlijk denk je dan... als k onder lig heb je wat rust ... jah ... daar had een italiaans mens anders over gedacht ... laten we om half 7 even het afwasmachine leegmaken met zoveel mogelijk lawaai om te kijken of hij erdoor kan slapen ... mijn humeur: niet al te best! |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|