De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Stuffis Generalis > Community-forum
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 25-12-2003, 00:28
Oneliner's Avatar
Oneliner Oneliner is offline
Administrator

Mja nu om eerlijk te zijn, ik heb me nooit geregistreerd op uw forumke van yahoo guy, het spijt me
Was mij ook veel te ingewikkeld. Met hulp van finish en later ook airco en dan sennake met zen groep "anciens" hadden we een uitvalsbasis waar zowat iedereen zat, vervolgens heeft Airco dan maar dit opgestart

Nu ff zoeken naar mijn eerste post

Quote:
Super gast.
dit ruled echt hé.

Merci airco merci airco merciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

BTW => uwe sig ruled

Last edited by Oneliner; 25-12-2003 at 02:27.
Reply With Quote
Old 25-12-2003, 00:49
Ottooke's Avatar
Ottooke Ottooke is offline
I need speed !

Hoe ben ik hier geraakt: door Marshal. Anderhalf jaar geleden besloot ik om baancommissaris te worden en zo heb ik Marshal leren kennen. En hij heeft me dan de weg naar dit forum gewezen. Eerst heb ik enkele maanden enkel gelezen wat er op het forum kwam. En uiteindelijk heb ik me geregistreerd, ik zat toch (bijna) iedere dag op De Paddock
Mijn eerste post ging over de pole van Barrichello in de GP van Brazilië 2003.
Quote:
Quote:
quote:
Originally posted by Sennake
Als we de statistieken moeten geloven, wint er morgen een Braziliaan de Braziliaanse GP (dat zal Mario plezier doen) :

1973 : Emerson Fittipaldi (BR)
1983 : Nelson Piquet (BR)
1993 : Ayrton Senna (BR)
2003 : Rubens Barrichello (BR) ???
Als we andere statistieken moeten geloven, wint Barrichello morgen niet. Sterker nog, hij zal zelfs de finish niet bereiken.
In de voorbije 5 jaar is Rubens tijdens de race uitgevallen met problemen aan de wagen (uitgezonderd 2001, toen had hij een botsing met R. Schumacher).

Ik hoop echter wel dat Rubens eindelijk eens wint, hij heeft al problemen genoeg gehad dit seizoen en M. Schumacher valt serieus tegen op het moment.
Old 25-12-2003, 10:42
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone

Quote:
Originally posted by Sennake
Tss, tss, het doet me wel een beetje pijn om vast te stellen dat je DE grote stap vergeet die gemaakt werd om het af te trappen van de Pits : mijn goeie ouwe yahoo groups "FormuleEEN", die de ganse boel in gang gestoken heeft en zelfs de voorloper was van het primitieve forumke van Oneliner.
Ben er zelf wel geregistreerd geweest ..... maar heb er nooit actief gepost
Old 25-12-2003, 13:28
Bart.Vandecavey's Avatar
Bart.Vandecavey Bart.Vandecavey is offline
De Paddock Enthousiast

Ik heb Werner eens tegengekomen op het forum van de voorloper van Totalmotorsport.com. Dan gewoon die nick ingetikt in Google en ik kwam hier terecht...
Old 25-12-2003, 14:27
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular

Eerst sport24, en nadat het ginder een boeltje werd naar hier overgeschakeld
Reply With Quote
Old 25-12-2003, 16:21
Maarten's Avatar
Maarten Maarten is offline
De Paddock Enthousiast

via de werner en guy op de eerste mak karting ondertussen een tweetal jaar geleden zeker?
ik moest weten wat dat betekende op hun t-shirt geloof ik

Quote:
hallo,

dit is mijn eerste post, ben juist geregistreerd en als redactie van het mak clubblad lijkt het mij wel interessant om hier en daar iets te weten te komen of te vragen.

de karting-race was inderdaad zeer geslaagd
ik heb meegereden met Mighty M Racing......
Old 25-12-2003, 16:46
Speesman's Avatar
Speesman Speesman is offline
de snelste doctorandus

Ik weet het bij mij al niet meer. Ik twijfel aan 2 zaken: ofwel via de mak karting (zoals maarten), ofwel via sport 24. Het maakt eigenlijk niet veel uit, ik zit hier graag en das het belangrijkste!!!
Reply With Quote
Old 25-12-2003, 21:18
A.J.'s Avatar
A.J. A.J. is offline
De Paddock Sponsor

Ik had van de paddock al wel gehoord maar ben er pas gaan kijken toen de hele bende aan het plakken was in Zolder aan de Clio van Driesco. Dan heb ik een jaartje gewoon regelmatig gelezen om dan begin 2003 mezelf te registreren.
Old 25-12-2003, 21:41
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Ik heb even moeten grasduinen in enkele databases, maar toch eindelijk gevonden.

Op 06-feb-2003 post ene Sennake in de modelbouwsectie van Automotiveforums.com: "Hi! I am new here,..."

Cool was het om te zien dat er nog een Belgische modelbouwer bij kwam op dit Amerikaanse forum. Dus ik klik naar zijn site, bekijk zijn gigantische collectie en klik dan ook maar eens op een zeker logo van een ander forum genaamd "De Paddock". Bleek dat die lui ook een modelbouwsectie hadden. Eerst even gelezen en dan, precies een week later, was dit mijn eerste post, gedateerd 13-feb-2003:

Quote:
Dag allemaal,

Even voorstellen. Ben al zo'n 20 jaar modelbouwer en hou me de laatste tijd voornamelijk bezig met Mercedes modellen, maar heb ook al F-1, WRC en LeMans gedaan. Neem eens een kijkje op... (met dan de link naar mijn modelbouwsite)
De rest "as they say, is history"

Ik ben blij dat ik deze plek gevonden heb. Niet alleen achter het scherm, maar ook - en nog veel belangrijker - in het echte leven (Karting, Essen en wat er nog allemaal komen zal).
Ik heb deeluitgemaakt van enkele clubs en verenigingen, maar nog nooit eentje gevonden die zo breed overeenstemd met mijn interesses: auto's en autosport.

Deze newbie is er eentje die blijven zal...

ps. bleek dat Sennake en ik nog een gezamelijk IPMS verleden hebben.
Reply With Quote
Old 25-12-2003, 21:50
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone

Bij mij is het vooral vanop de pits en de oorlogsvoering met Fluke

nadien een korte periode op het forum van de oneliner.

Om dan uiteindelijk de stap te zetten om mijn eerste domeinnaam te registreren en hosting te kopen En alle deftige mensen vanop de pits uit te nodigen

Quote:
first post
vwala!!

Het heeft me bloed zweet en tranen gekost, maar het nieuwe forum is online!!! Ik hoop dat het jullie bevalt!!!

effie een paar mededelingen!!

- heb geen rekening gehouden met de vraag om het forum in het britse racing green te doen
==> reden: te slecht leesbaar, kheb het echt uitgetest, en het board was echt onoverzichtelijk!!

- verder nog een bedanking aan de_jos voor het maken van het logo!! thx doewd!!

- Normaal had het forum 6 uur vroeger online geweest, door een registratie-probleem dat ik op het laatste moment ontdekt heb, was ik genoodzaakt om de opening alsnog op het laatste nippertje uit te stellen!!!

-opmerkingen mogen in het "vraag aan admin-forum"

greettzzzzzz

airco
na enkele maanden kwam toen ter sprake hoe een en ander gefinancierd werd door een student als mij Waarna een tiental personen vrijwillig hun bijdrage storten op mijn rekeningnummer

Enkele maanden later zijn we dan aan de vzw begonnen en is het geheel langzaam blijven groeien.
Old 26-12-2003, 13:30
TiBo's Avatar
TiBo TiBo is offline
De Paddock Regular

Quote:
Lap, den Jac. staat ne keer op het podium en het forum wordt al aangepast!
Zo is het voor mij hier begonnen.

Ook ik herinner me De Pits nog. Daarna was er Sport24, ... al heb ik dat deel voor een stuk overgeslagen.
Ik wist dat de wijn nog wat moest rijpen
Old 26-12-2003, 13:56
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone

Quote:
Originally posted by TiBo
Zo is het voor mij hier begonnen.

Ook ik herinner me De Pits nog. Daarna was er Sport24, ... al heb ik dat deel voor een stuk overgeslagen.
Ik wist dat de wijn nog wat moest rijpen
klopt niet ....

http://forum.depaddock.eu/showthread...stid=14#post14
Old 26-12-2003, 14:27
TiBo's Avatar
TiBo TiBo is offline
De Paddock Regular

Quote:
Bang - E - Lijk!

En we zijn opnieuw vertrokken!
God hoort en ziet alles
Old 26-12-2003, 21:28
Laskaat's Avatar
Laskaat Laskaat is offline
De Paddock Rookie

Ik ben er ook bij van de pits, dan dankzij FLUKE naar yahoo meegegaan met sennake, dan oneliner nu de paddock. Mijn eerste post hier was van:
"Ik ben grootendeels akkoord met Finisch, maar van Airco klopt er toch iets niet hoor"

haha, mischien is da nu nog zo??*L*

Nu ben ik meer een lezer dan poster geworden, alles over de races ben ik min of meer mee akkoord en discussies over Shumi, Ferrari en Mercedes, daar doe ik niet meer aan mee omdat dit van die zaken zijn waar je toch nooit aan uitraakt, buiten het seizoen volg ik hier maar sporadisch en vond een leuke thread eens te zeggen hoe iedereen hier begon

Greetz
Reply With Quote
Old 26-12-2003, 21:59
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
Quote:
Originally posted by Laskaat
Ik ben er ook bij van de pits, dan dankzij FLUKE naar yahoo meegegaan met sennake, dan oneliner nu de paddock. Mijn eerste post hier was van:
"Ik ben grootendeels akkoord met Finisch, maar van Airco klopt er toch iets niet hoor"

haha, mischien is da nu nog zo??*L*

Nu ben ik meer een lezer dan poster geworden, alles over de races ben ik min of meer mee akkoord en discussies over Shumi, Ferrari en Mercedes, daar doe ik niet meer aan mee omdat dit van die zaken zijn waar je toch nooit aan uitraakt, buiten het seizoen volg ik hier maar sporadisch en vond een leuke thread eens te zeggen hoe iedereen hier begon

Greetz

ah ! Akkoord met mij ! Ferme eerste post, Laskaat

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules