![]() |
|
|
||||
|
||||
Mja nu om eerlijk te zijn, ik heb me nooit geregistreerd op uw forumke van yahoo guy, het spijt me
![]() Was mij ook veel te ingewikkeld. Met hulp van finish en later ook airco en dan sennake met zen groep "anciens" hadden we een uitvalsbasis waar zowat iedereen zat, vervolgens heeft Airco dan maar dit opgestart ![]() Nu ff zoeken naar mijn eerste post ![]() Quote:
![]() Last edited by Oneliner; 25-12-2003 at 02:27. |
|
||||
|
||||
Hoe ben ik hier geraakt: door Marshal. Anderhalf jaar geleden besloot ik om baancommissaris te worden en zo heb ik Marshal leren kennen. En hij heeft me dan de weg naar dit forum gewezen. Eerst heb ik enkele maanden enkel gelezen wat er op het forum kwam. En uiteindelijk heb ik me geregistreerd, ik zat toch (bijna) iedere dag op De Paddock
![]() Mijn eerste post ging over de pole van Barrichello in de GP van Brazilië 2003. Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Ik heb Werner eens tegengekomen op het forum van de voorloper van Totalmotorsport.com. Dan gewoon die nick ingetikt in Google en ik kwam hier terecht...
|
||||
|
||||
Eerst sport24, en nadat het ginder een boeltje werd naar hier overgeschakeld
![]() |
|
||||
|
||||
via de werner en guy op de eerste mak karting ondertussen een tweetal jaar geleden zeker?
ik moest weten wat dat betekende op hun t-shirt geloof ik Quote:
|
||||
|
||||
Ik weet het bij mij al niet meer. Ik twijfel aan 2 zaken: ofwel via de mak karting (zoals maarten), ofwel via sport 24. Het maakt eigenlijk niet veel uit, ik zit hier graag en das het belangrijkste!!!
![]() |
|
||||
|
||||
Ik had van de paddock al wel gehoord maar ben er pas gaan kijken toen de hele bende aan het plakken was in Zolder aan de Clio van Driesco. Dan heb ik een jaartje gewoon regelmatig gelezen om dan begin 2003 mezelf te registreren.
|
||||
|
||||
Ik heb even moeten grasduinen in enkele databases, maar toch eindelijk gevonden.
Op 06-feb-2003 post ene Sennake in de modelbouwsectie van Automotiveforums.com: "Hi! I am new here,..." Cool was het om te zien dat er nog een Belgische modelbouwer bij kwam op dit Amerikaanse forum. Dus ik klik naar zijn site, bekijk zijn gigantische collectie en klik dan ook maar eens op een zeker logo van een ander forum genaamd "De Paddock". Bleek dat die lui ook een modelbouwsectie hadden. ![]() Quote:
![]() Ik ben blij dat ik deze plek gevonden heb. Niet alleen achter het scherm, maar ook - en nog veel belangrijker - in het echte leven (Karting, Essen en wat er nog allemaal komen zal). Ik heb deeluitgemaakt van enkele clubs en verenigingen, maar nog nooit eentje gevonden die zo breed overeenstemd met mijn interesses: auto's en autosport. Deze newbie ![]() ps. bleek dat Sennake en ik nog een gezamelijk IPMS verleden hebben. ![]() |
|
||||
|
||||
Bij mij is het vooral vanop de pits en de oorlogsvoering met Fluke
![]() nadien een korte periode op het forum van de oneliner. Om dan uiteindelijk de stap te zetten om mijn eerste domeinnaam te registreren en hosting te kopen ![]() ![]() Quote:
![]() ![]() Enkele maanden later zijn we dan aan de vzw begonnen en is het geheel langzaam blijven groeien.
|
||||
|
||||
Quote:
Ook ik herinner me De Pits nog. Daarna was er Sport24, ... al heb ik dat deel voor een stuk overgeslagen. Ik wist dat de wijn nog wat moest rijpen ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
http://forum.depaddock.eu/showthread...stid=14#post14
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Ik ben er ook bij van de pits, dan dankzij FLUKE naar yahoo meegegaan met sennake, dan oneliner nu de paddock. Mijn eerste post hier was van:
"Ik ben grootendeels akkoord met Finisch, maar van Airco klopt er toch iets niet hoor" haha, mischien is da nu nog zo??*L* Nu ben ik meer een lezer dan poster geworden, alles over de races ben ik min of meer mee akkoord en discussies over Shumi, Ferrari en Mercedes, daar doe ik niet meer aan mee omdat dit van die zaken zijn waar je toch nooit aan uitraakt, buiten het seizoen volg ik hier maar sporadisch en vond een leuke thread eens te zeggen hoe iedereen hier begon Greetz |
|
||||
|
||||
Quote:
ah ! Akkoord met mij ! Ferme eerste post, Laskaat ![]()
|
|