![]() |
|
|
||||
|
||||
ok, ééntje voor het slapengaan brengt nog een serieuze verbetering
snelste tijd 6'41 en overall time : 71'72 ik ben nog een paar keer tegen de kant gevlogen dus het moet nog rapper kunnen, maar ik moet toegeven dat het nu wel scherp staat, deze besttijd ![]() iemand er al in geslaagd om te tellen hoeveel rondjes dat zijn? ik vermoedde 10 maar ik denk niet dat dat kan met die tijd, eerder 9 lijkt me realistisch edit: tzijn er tien, ik heb het er nog maar ééntje gereden en er op gelet ![]() bangelijke ontspanning tijdens het studeren moet ik zeggen ![]() ![]() ![]() voordeel is dat ge het beu wordt na 5 a 10 minuten dus ge blijft nooit te lang plakken met de pauze ![]()
![]() Last edited by Maarten; 21-01-2004 at 01:26. |
|
||||
|
||||
weer een nieuwe dag: 6'16 en 72'02, de laatste drie rondjes resp 7, 8 en 9 gereden, anders had er een besttijd in gezeten
voor de rest alles in de 6 seconden, en een openingstijd van 7'10
|
||||
|
||||
5'98 en 68'31
Maar ik moet er wel bijzeggen dat die 5'98 meer met geluk te maken heeft ![]() PS @Maarten: Quote:
|
||||
|
||||
ja lap seg, gij verpulvert mijn record
![]() en dat van dat muziekske wist ik al ge kunt die kleur van de autootjes ook veranderen hé vandaag niet te veel meer spelen dat spelletje, morgen hier een examen: Arbeitsbeziehungen und HRM, moeilijk duits, de woordenboek ligt meer open dan toe, maar soit, wir schaffen das höffentlich ![]()
|
||||
|
||||
hehe, veel succes ermee dan
![]()
|
|