![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() De dame die bij de Alfa GT stond, geen bh droeg en het koud had, mocht er ook wel zijn anders, net zoals die ene bij een of andere tuning stand, die een beetje omwennig, kort gerokt en laarzen tot boven de knie dragend probeerde tussen het volk door te lopen, maar dan precies telkens weer schrik kreeg om zich dan naar de veiligheid van de balie te reppen. Beide echter kwamen in aanmerking voor de RX-8 koffer oefening. ![]() |
|
||||
|
||||
airco is verblind door de schoonheid.
Ben er zeker van dat hij Rolls Royce bedoelt ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Nu 'k weet niet of dat je derde dingetje was... ![]() Last edited by Guido; 21-01-2004 at 17:50. |
|
||||
|
||||
ha nog iets. We hebben ons idd. goed geamuseerd, weer eens goed gelachen, met 2 uitschieters.
Aan een stand van mobilhomes informeerden we naar huurprijzen ed. Waarop de verkoper in kwestie vermelden: "Dus jullie krijgen de auto mee met een volle tank, en brengen hem ook weer terug met een volle tank." Waarop Huudo antwoordde uit de 2de rij: "Ah mannen, da's interessant die verbruikt niks, laten we die nemen" Iedereen plat van het lachen, de verkoper wist niet waar kijken en Sennake was er vlug bij om Huudo tot clown van de groep te dopen. Toen de verkoper vroeg of die clown er altijd bij was, werd er op gewezen dat hij er bij MOEST zijn. lol ![]() Een 2de absoluut hilarisch moment en tevens ook aflsuiter - Airco dit heb je gemist - was op de stand van Transposia waar we een 3D moto-simulator spelletje mochten uittesten. Geen van ons allen kon zich serieus houden en ook de dame in kwestie achter de balie kwam niet meer bij van het lachen. Geweldig!! Enfin, de afwezigen hadden weer maar eens ongelijk. Tot de volgende vertoning! ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
2de groep foto's staan nu online op www.belgiracing.be . En net zoals gisteren, morgen meer ....
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Wist je overigens dat we plannen hebben om met een LADA Niva aan de dakar deel te nemen ....
De verkoper van Lada klinkte toestemmend dat zoiets mogelijk moet zijn. Anderzijds ..... Met zulke oude en beproefde techniek kan het niet anders dan dat we minder in panne staan dan Dhr Wauters in de afgelopen Dakar ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
echt tof mannen dat jullie hier fotootjes zetten
ik kan dit jaar immers niet gaan omdat ik nog tot eind januari in wenen zit, maar zo weet ik toch een beetje wat is mis thx
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() En bij Rolls-Royce kregen we geen brochuurke ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]() ![]() C U |