![]() |
|
|
||||
|
||||
Wij presenteren de Sauberrari 2004
![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() jan |
|
||||
|
||||
Het is niet de eerste keer dat zoiets gebeurd.
1995 Ligier JS41 ![]() en de Benetton B195
|
||||
|
||||
Idd, en ook de Arrows en Shadow uit 1978.
Een heleboel werknemers van Shadow, trokken naar het nieuwe Arrows in 1978. Enkele onder hen hadden daarbij copieën genomen van de Shadow voor 1978 en die meegenomen naar Arrows. Reultaat was dat er nagenoeg 2 volledig wagens waren in 1978: de Arrows en de Shadow ![]() |
|
||||
|
||||
ferrari ziet er in ieder geval goed uit. Toch enkele veranderingen dus zoals al eerder werd aangegeven.
Mooie wagen
|
||||
|
||||
Die Ferrari's zien er bij mij allemaal precies hetzelfde uit. Altijd dat rood, waarom is geen gele
![]() |
|
||||
|
||||
Weinig over te vertellen over deze Launch .... Wat me het hardste opvalt is dat de piloot precies dieper zit, en verder achteruit .....
Door ook andere elementen als de airbox naar achter de schuiven vind ik hem er wel snel uitzien .... We zullen in Melbourne wel zien wat het geeft ...... Maar laat het duidelijk zijn dat je niet revolutionair moet zijn om snel te zijn.
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
ne zwarte ja, gelijk de 575's in de FIA GT
dat zou tenminste eens opvallen zijn, ferrari niet in het rood zetten
|
||||
|
||||
Een gele Ferrari behoort tot de mogelijkheden volgens mij. Tabaksreclame verdwijnt, dus ook Marlboro. Jordan gaat het misschien ook niet meer heel lang volhouden, dan is geel een beschikbare kleur
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Tegenwoordig rijden ze wel in het lelijke marlboro-rood idd, dit in tegenstelling tot het veel mooiere "Ferrari-rood" (kan nu niet op de naam komen, schiet me eens ter hulp Werner)
FF
|
||||
|
||||
Quote:
Scharlaken rood
|
|||
|
|||
Quote: