De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Stuffis Generalis > Community-forum
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 23-01-2004, 08:35
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Quote:
Originally posted by Maarten
Stel u maar voor dat er drie grijze golfkes naast mekaar staan en ge kunt die van jezelf er niet direct uithalen zonder naar de nummerplaat te zien...
Je kan natuurlijk ook een "standaard" Mercedes SLR of Porsche Carrera GT kopen, daar ga je er ook geen 3 naast elkaar van zien staan op de parking en hoef je er niet voor te tunen (zal ook geen geld meer voor overschieten denk ik)

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Old 23-01-2004, 13:58
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Pascal

Buiten de discussie inzake de tuning wil ik reeds opmerken dat het nu reeds een verkiezingsstunt zou kunnen zijn. Bertje ligt al een hele tijd onder vuur en probeert er alles aan te doen om in een goed daglicht te komen. Zoals in het artikel staat tunen naar schatting 40.000 mensen hun auto. Dus 40.000 stemmen extra voor Bertje. Maar hier gaan we de politieke weg op en dan moeten we voorzichtig zijn.

Denk ik niet... Datzelfde "Bertje" zorgt er immers ook voor dat er overal paaltjes uit de grond schieten, dat de boetes serieus omhoog gegaan zijn...
Ok, hij alleen is hiervoor niet verantwoordelijk, maar het legaliseren van tuning beschouwen als verkiezingsstunt
Reply With Quote
Old 23-01-2004, 14:06
A.J.'s Avatar
A.J. A.J. is offline
De Paddock Sponsor

Quote:
Originally posted by Maarten

Stel u maar voor dat er drie grijze golfkes naast mekaar staan en ge kunt die van jezelf er niet direct uithalen zonder naar de nummerplaat te zien
Dat is de reden dat ik mijne Kangoo nooit was, zo herken ik hem al van ver.
Misschien ook een vorm van optische tuning
Old 24-01-2004, 16:35
Lambo's Avatar
Lambo Lambo is offline
De Paddock Regular

Hehe, tuning is ook mijn ding niet (zacht uitgedrukt). Mijn dag is echt gemaakt als ik ergens zo'n pol in een opgezette Golf zie over een drempel zwabberen... hihi. Gisterenavond mij ook in een deuk gelegd. Drie jonge gasten in zo'n Halfords getuned golfje waarschijnlijk aan 70-80 door de straat scheurden (niet vergeten dat we in een woonwijk wonen waar je 30 mag!). Helaas voor hen loopt de straat dood en ligt er op het eind een veld van een boer. Wagen vast op het land en er met geen stokken meer uit te krijgen Das toch lachen hè?

Aan de andere kant heeft iedereen zijn eigen uiting van creativiteit en doet iedereen met zijn eigen geld wat hij of zij wil. Daarom vind ik het ook een goed initiatief dat er nu wettelijke overeenkomsten zijn over wat mag en niet mag.

Ik sluit me ook aan bij de mensen die hier zeggen dat standaard maar standaard is. Ook ik ben helemaal zot van auto's met lichte ingrepen à la AMG, M-sport, RS, Cupra-toestanden. Optisch aangepast, maar zo subtiel dat 90% van de mensen het niet eens echt opvalt. Zo moet een auto zijn volgens mij.
Reply With Quote
Old 30-07-2004, 19:43
laurent's Avatar
laurent laurent is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by laurent
Misschien intressant van met de Paddock eens een bezoekje te brengen aan VW mania. Een jaarlijkse VW Meeting, zowal water als luchtgekoeld. Zeer intressant voor zowel techniek als looks. Ik denk persoonlijk dat VW mania de hoogste kwaliteit bied op gebied van tuning.
Andere meetings draaien al snel uit op lelijke stickerboeken, nseeuwruimer en dergelijke

Dit weekend is het dus zover :-)
De Mania!
Mensen die niet naar Spa gaan, de nekkerhallen in mechelen zijn de place to be!
Old 31-07-2004, 14:12
Jan's Avatar
Jan Jan is offline
Jinba Ittai

Ik zal er zijn

jan
Reply With Quote
Old 31-07-2004, 21:53
laurent's Avatar
De Paddock Regular

Met wat?
Ik nog altijd met pug 306 Volgend jaar terug met eigen golfke!
Old 01-08-2004, 16:31
laurent's Avatar
De Paddock Regular

De Mania was een regelrechte teleurstelling!
De sfeer van in hofstade is mijlenver weg, de kwaliteit was bedroevend laag, chaos, en vuil!
Gelukkig was er West Side met hun magnifieke projecten (oa een golf1 met Porsche C2 velgen overtrokken in carbon), en waren en heel weinig niet VW's....
Old 02-08-2004, 18:43
Maarten's Avatar
Maarten Maarten is offline
De Paddock Enthousiast

ik heb veel volk zien aanschuiven op vrijdag maar zat in spa vanaf vrijdag avond dus spijtig genoeg niet kunnen gaan

nu mag de organisator aan onze fun cup beginnen want de carosserie is nog niet af, en zaterdag komt nurburgring er aan!

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules