![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Ok, hij alleen is hiervoor niet verantwoordelijk, maar het legaliseren van tuning beschouwen als verkiezingsstunt ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Misschien ook een vorm van optische tuning
|
||||
|
||||
Hehe, tuning is ook mijn ding niet (zacht uitgedrukt). Mijn dag is echt gemaakt als ik ergens zo'n pol in een opgezette Golf zie over een drempel zwabberen... hihi. Gisterenavond mij ook in een deuk gelegd. Drie jonge gasten in zo'n Halfords getuned golfje waarschijnlijk aan 70-80 door de straat scheurden (niet vergeten dat we in een woonwijk wonen waar je 30 mag!). Helaas voor hen loopt de straat dood en ligt er op het eind een veld van een boer. Wagen vast op het land en er met geen stokken meer uit te krijgen
![]() Aan de andere kant heeft iedereen zijn eigen uiting van creativiteit en doet iedereen met zijn eigen geld wat hij of zij wil. Daarom vind ik het ook een goed initiatief dat er nu wettelijke overeenkomsten zijn over wat mag en niet mag. Ik sluit me ook aan bij de mensen die hier zeggen dat standaard maar standaard is. Ook ik ben helemaal zot van auto's met lichte ingrepen à la AMG, M-sport, RS, Cupra-toestanden. Optisch aangepast, maar zo subtiel dat 90% van de mensen het niet eens echt opvalt. Zo moet een auto zijn volgens mij. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dit weekend is het dus zover :-) De Mania! Mensen die niet naar Spa gaan, de nekkerhallen in mechelen zijn de place to be!
|
||||
|
||||
Ik zal er zijn
![]() jan |
|
||||
|
||||
Met wat?
Ik nog altijd met pug 306 ![]()
|
||||
|
||||
De Mania was een regelrechte teleurstelling!
De sfeer van in hofstade is mijlenver weg, de kwaliteit was bedroevend laag, chaos, en vuil! Gelukkig was er West Side met hun magnifieke projecten (oa een golf1 met Porsche C2 velgen overtrokken in carbon), en waren en heel weinig niet VW's....
|
||||
|
||||
ik heb veel volk zien aanschuiven op vrijdag maar zat in spa vanaf vrijdag avond dus spijtig genoeg niet kunnen gaan
nu mag de organisator aan onze fun cup beginnen want de carosserie is nog niet af, en zaterdag komt nurburgring er aan!
|
|