![]() |
|
|
||||
|
||||
MAK lid....
eigenlijk speelt da toch gene rol. Wij hebben hier in al die jaren da ons vake lid is, nog maar 1 keer het clubblad toegestuurd gekregen en tis nu goed da we een licentie nodig hebben om te rijden. Als ik 20€ zou betalen, wil ik er wel de club mee steunen, maar dan moeten ze ook iets voor hun leden doen he?
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
ja, da had ik wel gedacht da niemand da ook ooit al eens gekregen had.
|
||||
|
||||
Bij deze kan ik jullie reeds melden dat de eerste wedstrijd in Machelen zal doorgaan.
De rest van de kalender vul ik in als alle datums vastliggen. Meer info op http://users.skynet.be/makkarting2004 . |
|
||||
|
||||
En hoe laat moeten we aanwezig zijn?
|
|
||||
|
||||
Inschrijvingen : Tussen 19h00 en 20h00
Briefing : 20h15 Qualificatie : 20h30 Wedstrijd : 20h45 Uiteraard kan dit nog een beetje afwijken. Morgen regel ik de laatste afspraken. Indien er nog wijzigingen zijn, vernemen jullie het als eersten ![]() |
|
||||
|
||||
Voila, heb ons team al ingeschreven (calamitas racing 1).
|
|
||||
|
||||
Giovanni, is er een mogelijkheid dat de pitstops gechronometreerd worden? Want als je in een pitstop je stoeltje moet beginnen verschuiven omdat de teamleden veel verschillen of de individuele piloten..... Dat zorgt al meteen voor een heel aantal seconden die je verliest of wint..
|
||||
|
||||
Quote:
![]() oed nieuws. wss neem ik ook deel. Nog efkes onderhandelen met teamgenoot over zijn budget he ![]()
|
||||
|
||||
Wij doen ook mee (Breezz en ik) als P&P Racing
![]() @ raceboy... ik dik? ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Er rekening mee houden kan echter niet. Als we daar ook rekening mee houden, moeten we voor iedereen een uitzondering maken. Grotere, dikkere, dunnere, brede, smalle, ... Een wissel duurt tenslotte maar enkele seconden en die extra 1 à 2 seconden zal het echt niet uitmaken. Als deze seconden over winst of een tweede plaats beslissen wordt het wel een heel intressant kampioenschap. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Ik ga even OFF TOPIC maar degene die al eens gaan karten zijn met Hezemans karting laat dan aub iets achter op zijn topic
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dan gaan we nog veel plezier beleven. ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|