![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() van mijn part mag het verticaal geklasseerd worden, maar wilde gewoon eens even weten of er mensen waren met interesse om dit ooit eens te doen ... |
|
||||
|
||||
we kunnen ook op de zaterdag voor de wedstrijd een wielerwedstrijd organiseren op het circuit
|
|||
|
|||
Wrm een zaalvoetbal wedstrijd als je op zaterdag na de kwalificaties ofzo ook een matchke kunt spelen bv. op de rechte lijn van 't circuit de verschillende teams tegen elkaar enzo en dan er echt iets tof van maken moet toch zeker lukken, ofniet?
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Tijd maken hé, of we kunnen mss nachtvoetbal spelen want 's nachts zijn de auto's wel meestal in orde hé. Allé ben weer wat aan het weg dromen, let maar niet op mij. Maar we kunnen altijd eens rondvragen bij elk team als we een verantwoordelijke hebben, Mark mss :d
|
|
|||
|
|||
Mensen deze thread mag niet stilvallen. Als we geen voetbal kunnen doen zoals Gilles (Mark) het voorstelde kunnen we ms swel nog iets anders doen hé
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Nee, serieus, ik denk dat ge dit beter eens vraagt tijdens een weekend ofzo, want veel mensen uit de teams zitten gewoon niet hiet op dit forum ![]() Gaat wel serieus wat organisatie enzo vragen ook he... ![]() |
|
|||
|
|||
Dat klopt maar als we het op het begin van 't seizoen gaan vragen en dan met de 24uren ofzo het kunnen organiseren moet het toch lukken denk ik, ofniet
|
|
|||
|
|||
bedoel geen minivoetbal hé maar matchkes op 't circuit zelf hé
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ik weet echter niet of de piloten/teams/organisatie er zo voor staat te springen om te voetballen net voor een wedstrijd Belcar. Ten eerste is men op dat moment wel met iets anders bezig. Ten tweede : je zal daar maar een zware tackle te verduren krijgen of een ander stom voorval voorhebben waardoor je de dag nadien of erger nog enkele races, buiten strijd zou liggen. C U |
|
||||
|
||||
in dat geval zou volleybal beter zijn
|
|||
|
|||
Supra wie laat je dan volleybal spelen de teams of the babes
![]() |
|