![]() |
|
|
||||
|
||||
.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Mark; 06-03-2004 at 12:03. |
|
||||
|
||||
Ik herhaal nog even dat het de bedoeling is dat alleen Eric Dupain hier zijn aankondigingen doet. Commentaren, positieve of negatieve, doen hier eigenlijk ook weinig ter zake.
Mag ik erop rekenen dat iedereen gedisciplineerd genoeg is om zich hier aan te houden? Dank u ![]() PS : hier nu ook niet op antwoorden eh ![]() Last edited by Sennake; 06-03-2004 at 00:53. |
|
||||
|
||||
Ja pa, eh nee pa
![]() jan |
|
|||
|
|||
Twee weken na de openingswedstrijd in Australië is het formule 1 circus aangekomen in Maleisië. Zal Ferrari dit weekend opnieuw zo dominant uit de hoek komen of hebben Williams, en vooral McLaren, de kloof wat weten te dichten ? Al uw vragen hieromtrent worden zondagmorgen beantwoord , want u kan de tweede GP van het seizoen rechtstreeks volgen op Canvas vanaf 07.45 u. Commentaar wordt geleverd door Stefaan Lammens en Marc Goossens.
In onze journaals deze week lieten we jullie al even kennismaken met het nieuwe circuit in Bahrein. Wil je meer te weten komen over dit circuit, blijf dan lang genoeg plakken op Canvas want na de gebruikelijke wedstrijdinterviews krijgt u nog een korte reportage voorgeschoteld over dit circuit. Dit alles dus na de GP van Maleisië. De GP van Bahrein is de derde wedstrijd van het seizoen en gaat door op 4 april, ... dezelfde datum als de Ronde van Vlaanderen. VRT gaat beide evenementen rechtstreeks uitzenden ! TV 1 ontvangt uitzonderlijk de Formule 1 kijkers, Canvas doet hetzelfde voor de wielerliefhebbers. 4 april, een volledige sportnamiddag op VRT ! |
|
|||
|
|||
Goed nieuws, dus de vele boodschappen op het Canvas sport-forum hebben hun vruchten afgeworpen.
|
|
|||
|
|||
Tommy, met alle respect maar ... je denkt toch niet dat er iemand van wakker ligt van alle verwijten die naar onze kop gesmeten worden. Wij werken zo hard mogelijk om zo veel mogelijk autosport op de buis te krijgen. En ik kan je verzekeren, ... men gaat nog verschieten dit jaar.
|
|
||||
|
||||
Mag ik hier vragen wat de VRT van plan is met "Sporza" ivm de autosport?
|
||||
|
||||
Voor zover ik weet gaat "Sporza" geen aandacht besteden aan autosport.
Wat wel: - WK voetbal - Olympische Spelen - Roland Garros - Wimbledon - Tour de France en ik denk zelfs een stukje atletiek. Sporza zou lopen van eind mei tot begin september.
|
||||
|
||||
die gaan heel der namiddagen live uitzenden, dus autosport zal er ooit wel ergens tussenzitten hé...
denk ik toch, hoop ik toch
|
||||
|
||||
daarom dat ik het hier vraag. als Eric Dupain hier nog komt, zal hij wel kunnen antwoorden, zeker?
|
|||
|
|||
Quote:
Ik kan natuurlijk ook helemaal fout zitten... Hopelijk brengt Eric snel verduidelijking... C U |
|
|||
|
|||
Pascal, ik zal binnenkort duidelijkheid brengen, alsook deze week een berichtje plaatsen over de uitzending van de GP van Bahrein die uitzonderlijk op TV 1 zal uitgezonden worden, op sterk aandringen van de sportredactie.
Meer info volgt. |
|
|||
|
|||
Quote:
Goed gewerkt... C U |
|
||||
|
||||
Ik heb iets horen waaien over andere presentatoren... ik kijk uit naar t nieuws van Eric
|
|||
|
|||
De GP van Bahrein is de eerste GP Formule 1 die in het Midden - Oosten wordt gereden, mogelijk het begin van een nieuwe trend. Het lijkt dus logisch dat de VRT aanstaande zondag deze wedstrijd live op antenne brengt. Maar, zo logisch was dat niet de voorbije weken want aanstaande zondag wordt ook de Ronde van Vlaanderen gereden, en geef toe ... dit is een wielerwedstrijd die ook de niet-wielerliefhebbers kan boeien. Een evenement waar gans Vlaanderen reikhalzend naar uit kijkt. Een waar kijkcijfercanon dus !
De Ronde van Vlaanderen gaat live op antenne op zondagmiddag vanaf 12.45 u op ... Canvas. Canvas is de zender waar normaal gezien de Formule 1 uitgezonden wordt Dit zette de mensen van de sportredactie voor een dilemma ... De Ronde van Vlaanderen verdient alle prioriteit, dit is logisch ... maar de Formule 1 liefhebber zal ook benieuwd zijn naar het nieuwe circuit in Bahrein en verwacht niets minder dan een live uitzending. Daarom ook dat we de wedstrijd uitzenden op TV1 vanaf 13.35 u , vlak na het journaal. Met wat geluk missen we enkel de opwarmingsronde en pikken we de start rechtstreeks mee. In het slechtste geval zijn de rijders één ronde ver en kan je de start in een herhaling meemaken. Misschien wekt deze regeling bij sommigen wat onvrede op maar laat ons toch even benadrukken dat de mensen van de sportredactie, en dan bedoel ik niet enkel de journalisten maar ook de mensen van het management, er alles aan gedaan hebben om de F1 liefhebber te plezieren. Want zeg nu zelf, alles is beter dan de wedstrijd pas uit te zenden om 23.30 u op Canvas. Tot voor twee weken geleden was het namelijk de bedoeling om het zo te doen. Dus klim nu niet meteen in de pen om een boze brief te schrijven, en neen ... laat die boze telefoon en dito mail ook maar weg. Al het mogelijke is gedaan in functie van de autosportliefhebbers. Wie nu nog beweert dat de VRT tegen autosport is ... Ook bij de commentatoren zijn er wijzigingen. Stefaan Lammens presenteert het journaal van 13u zodat hij het eerste kwartier vervangen zal worden door Sammy Neyrinck. Jan Heylen vervangt Mark Goossens als co-commentator, omdat die laatste aantreedt in de Belcar te Zolder en zijn debuut maakt als team-manager in de Formule Renault 1600. Gert Vermersch, ook gekend als co-commentator van F1 wedstrijden bij Canvas, volgt de wedstrijd in Bahrein zodat hij dus niet aanwezig kon zijn. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|