![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
BAR doet het goed. Button 4de en Taku 7de, hopelijk kunnen ze dit in de race ook..
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dus als JPM dat zegt zal hij wel gelijk hebben, maar alle andere piloten kunnen net hetzelfde zeggen natuurlijk. |
|
||||
|
||||
Heb daarstraks even de kwalificatie bekeken in uitgesteld verslag op la deux.
enkele puntjes: *Fisichella neemt de eerste bocht verkeerd en verknoeit daarmee zijn snel rondje. *Coulthard neemt de eerste bocht verkeerd en gaat op het rechte stuk start/Finish half van de baan (auto gaat zelfs even van de grond). Vandaar de seconde achterstand op Kimi. Heeft chance gehad dat hij niet in de muur ging. *Bruni vertrekt niet, Klien maakt een fout en keert terug de pits in, Panis niet gezien. *Montoya zat in de eerste sector +0.001 boven de snelste tijd van Schumacher. Tweede sector reeds +0.150, uiteindelijk dan +0.590. Dat lijkt dus nog niet ultra-dominant voor de Ferrari's, hé ! *Opmerkelijk: 2 Bridgestones in de top10, beide Ferrari's. Alle andere Bridgestones vinden we terug achter Coulthard. Michelin heeft dus volgens mij nog duidelijk een voordeel, enkel is de Ferrari dit jaar echt wel énorm snel (rekening gehouden met het feit dat Bridgestone bijna uitsluitend voor Ferrari werkt) Goede keuze van de BARs om voor Michelin te gaan, dit seizoen. *Het nieuwe kwalificatiesysteem is oersaai voor tv-toeschouwers, maar lokt waarschijnlijk wel meer toeschouwers op het circuit zelf. De eerste kwalificatiesessie is namelijk vervelend, de echte 'actie' komt pas in de laatste kwalificatie.
ah. daar zit die reply-knop dus. Last edited by Finish; 06-03-2004 at 18:30. |
|
|||
|
|||
Coulthard is al van de grong geweest.
![]() ![]() Het is te hopen dat er niets is beschadigd van de ophanging, anders morgen problemen. ![]() |
|
||||
|
||||
Ferrari zoals verwacht 1 en 2, maar toch met minder voorsprong als gisteren.
Schumacher noemt Williams en Renault als belangrijkste tegenstanders voor dit jaar, zonder McLaren te vernoemen. Dit wordt hier toch min of meer bevestigd. Als Button zo blijft voort doen, dan zal Villeneuve snel vergeten zijn bij BAR. Coulthard verknalt het weer in de kwalificaties, het wordt tijd dat ze hem op pensioen sturen. Het nieuwe kwalificatiesysteem lijkt toch weer nadeliger voor de kleine teams, die minder tijd krijgen tussen hun 2 runs dan de snellere teams. |
|
||||
|
||||
Het nieuwe kwalificatiesysteem, is idd voor de toeschouwer op de baan leuker, maar voor TV veel minder, ik heb niet altijd de tijd om 2 volledige uren te kijken...
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Ik heb zo'n raar voorgevoel dat Schumacher niet gaat winnen ... don't ask me why. I hope I'm wrong!
Ecclestone bijt zich trouwens in zijn gat omdat Ferrari zo snel is: "Het is een ramp. Dit hadden we niet verwacht. Ferrari werd niet verondersteld zo snel te zijn. Het doel was dat de motorkosten voor de kleinere teams zouden dalen, maar de neveneffecten zijn enkel negatief." Oei oei oei, Uncle Bernie ... Wie zijn gat verbrand moet op de blaren zitten. |
|
||||
|
||||
Ik ben es benieuwd. Ferrari lijkt de beste kaarten te hebben, maar Montoya ligt op de loer.
Het zal tussen die 3 gaan, de rest zal wel een spannende race voor P4 hebben denk ik ![]()
|
||||
|
||||
Ik ben ook verschoten hoever sauber zat, ik had ze veel dichter bij de top verwacht.
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat we Renault (vooral Alonso) niet mogen uitschakelen voor aan de kop...
Verder denk ik dat JPM dit maal wel kan winnen... |
|
||||
|
||||
nog een uurke en we zijn vertrokken!
kga maar ineens wakker blijven, sebiet begint de voorbeschouwing al op rtbf. tijdens de kwalificaties had ik al de indruk dat de beelden nu van de kwaliteit zijn van de digitale tv van 2 jaar terug, zoals de toerenteller. Ook de nieuwe infobalkjes onder zien er wel cool uit, alleen net iets te klein (voor op mijn klein tv-ke ![]() |
|
||||
|
||||
Nou, ik ben er ook klaar voor
![]() Laat het maar rap beginnen, se !
|
||||
|
||||
nog enkele minuten , k'ben al in volle spanning aant afwachten naar de eerste start van het nieuwe seisoen F1
![]() ![]()
|
|