![]() |
|
|
||||
|
||||
Beste Luc,
Kan je de wagen in gang duwen? Groeten |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Zonder ontsteking vrees ik dat je de hele koers zal mogen duwen.
![]() Damn, het loopt niet echt vlotjes. Nog enige kans dat ze even doorwerken om die uitlaat toch nog af te lassen tegen vanavond? Dan blijft er natuurlijk wel nog altijd het probleem van de ontsteking. ![]() |
|
||||
|
||||
In plaats van te zeveren over dat duwen.
zou ik toch graag eens weten of je tenminste al geprobeerd hebt met hem in gang te trekken. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Hello,
Voortduwen gaat ook niet want krijgt geen vonken aan bougie's dan is duwen ook nutteloos. Programma voor vandaag is als volgt: ik verwacht (nu woensdag)rond 9u30 een telefoontje van Oostende, indien de computer stuk is moet ik naar GENK rijden achter aan andere...(!!!) een remorque gaan oppikken in het terugkeren en ...naar Oostende rijden, bij de wagen blijven tot hij ontsteking geeft, indien deze draait ogenblikkelijk vertrekken naar tuner deze moet uitlaat nog monteren welke ondertussen hopelijk ??? afgelast is daarna huiswaarts met de auto want er moet nog aan het koetswerk geregeld worden want de wielen slepen tegen de kas. Morgen na de keuring in Zolder moeten we de wagen afregelen (camber, caster enz...) want daar hebben we nog geen gelegenheid toe gehad. Hopelijk doen ze nog lawaaimeting 's namiddags want ik heb slechts 2 potjes onder zitten en weet begot niet of dit voldoende is. Drukke dagen, racen is niet alleen fysiek maar kan ook de zenuwen aantasten. Doei Luc GM RACING |
|
||||
|
||||
Dus er is nog steeds een kans
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
De training van de Touring Cup is enkel voormiddag...
|
||||
|
||||
Laat maar zitten jongens .
Als jullie niet proberen van hem in gang te duwen kan ik jullie niet helpen. Pas als je zeker bent dat hij dan niet start is het iets anders Ik heb gezien in vorige bericht van gm dat hij een lichtere starter gemonteerd heeft en daar ligt de oorzaak want de starter trekt teveel stroom zodat er niet genoeg over is om de computer te bedienen en gaat over in een error en daardoor krijg je geen ontsteking. En als je hem in gang kan duwen dan gebruik je de starter niet en is al het vermogen van de batterij voor de Computer Dan zal hij normaal moeten draaien. snap je nu wat ik wil zeggen met duwen of trekken. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Om eerlijk te zijn durf ik hier geen uitspraak over doen. We zouden de spanningsval aan de computer kunnen meten tijdens het starten, maar dit is misschien reeds uitgevoerd. Of we kunnen de spanningsval aan de batterij meten. (Normaal moet die gelijk zijn). De stroom meten (Amperes dan bedoel ik) wordt moeilijk. We zien wel met welke oplossing Luc terug komt uit Oostende. |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Vandaag naar Genk om ruil computer te gaan ophalen, daarna naar Oostende maar vooreerst remorque gaan oppikken.
Computer had in kortsluiting gelegen met bobijn was de oorzaak. Na programmatie vlug naar tuner voor uitlaatlijn te laten plaatsen, motor draaide inmiddels. Eenmaal uitlaatlijn eronder zat en de wagen opgestart werd had ik meteen m'n twijfels over de db's ! veel te veel naarvolgens m'n schatting. omstreeks 20 uur was de wagen terug in onze werkplaats te Asper en konden we de werkzaamheden en afwerking aanvatten. Terloops dient ook vermeld dat de tuner uit Oostende per ongeluk m'n carbon linkerdeur flink beschadigd heeft door te blijven hangen bij het verduwen....dus wat extra werk.(er is een eerlijke regeling getroffen door deze persoon) Nu komt het ergste.... de boite schakelt niet wegens een fout aan de koppeling...alles geprobeert maar tevergeefs. Dus, morgen gaan we de techinische keuring ondergaan te Zolder, door de wagen te duwen....niet trainen en ogenblikkelijk naar huis want motor en boite moeten er terug uit. - daarna gaan we zien om er nog een knalpotje tussen te plaatsen. een dagje van ongeveer 500 km en een pak tegenslag zit er terug op. Doei - Luc - GM RACING |
|
||||
|
||||
niet opgeven luc
het kan niet blijven tegenzitten
|
|||
|
|||
Dank u Maarten
![]() Vandaag zeer vroeg vertrokken (6u) voor technische keuring ZTC, na deze ondergaan te hebben is de wagen direct terug opgeladen in onze vrachtwagen en ging het richting huiswaarts zonder training en geluidsmeting, trouwens de wagen ging toch niet in z'n versnelling en bovendien moest het spoor nog afgeregeld worden. Eenmaal thuis na demontage van de versnellingskast bleek de koppelingsplaat verkeerd geplaatst, oeps foutje van de mecanieker! Ondertussen heb ik de deur hersteld en gedeeltelijk herspoten. Er is reeds een voorzichtige rit gebeurt op ons industrieterrein en alles is kits. Zelfs de onderbreking van de sequentiele boite werkt, wat een luxe ! Deze avond werken we voort en morgen vrijdag plaatsen we de stickertjes en decoratie en zaterdag gebeurt de uitlijning + de montage van een bijkomende knalpot.... anders krijgen we zeker het zwarte vlagje voor db's. Doei en tot zondag Luc GM RACING |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|