![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Het is zeker verdient voor Button, ik vond het ook mooi hoe alonso zich snel midden in het veld opdook en het was een mooie race
|
|
||||
|
||||
Ik vond het ook wel. In het begin werd er nog eens écht gekoerst!
|
|
||||
|
||||
na de rittensport pas om 03.30 in mijn bed en blij dat ik niet om 08.00 voor de buis zat.
|
|
||||
|
||||
race was enorm saai...
Ik had de indruk dat Michael Schumacher niet voluit ging. Vraag me niet waarom, maar ik had het gevoel wel ![]() mooie race van Alonso en zeker van Button. De uitspraak van Montoya achteraf vond ik dan weer misplaatst. Waar hij zei dat hij geen risico's wou nemen. Moest hij dit wel gedaan hebben, zou hij dan Schumi gewoon voorbijgereden hebben ofzo? :s
|
||||
|
||||
hmmmm De race had wel wat weg van die van 2 weken geleden .... Schumacher die door niemand echt onder druk gezet kan worden en vrij makkelijk de winst pakt .... Enig verschil was dat de tijdsverschillen minder groot waren ...
toppers: Ferrari: Niks op af te dingen ... Sterkste team, heel betrouwbaar Schumacher: idem Montoya: Titeldromen heel gehouden door geen zotte inspanningen te vragen van materiaal, of geen onbezonnen inhaalpogingen ..... Een Montoya die met zijn verstand rijdt is een te duchten concurrent .... BAR + Button: de vooruitgang die deze schakel geboekt heeft blijft wonderbaarlijk ... Dit podium is er het bewijs van. floppers: McLaren: Je kan je proberen te troosten door te vertellen dat er al vooruitgang is geboekt ..... Toch is het een vaststelling dat de titelkansen van Raikonnen ondertussen quasi opgeblazen zijn .... Niet alleen de 20 punten achterstand, maar ook de twijfelachtige betrouwbaarheid en snelheid dwingen ons tot deze conclusie. Williams en Renault: Flopper is misschien een verkeerd woord ..... Toch deze opmerking dat je een topteam als Ferrari enkel kan verslagen als je een heel seizoen op je sterkst presteert .... Dit is niet het geval ... Tegen de tijd dat het huidige prestatieverschil opgevangenis, staat Schumacher 15 (?) punten voor ....... Dan wordt het een loodzware opdracht ...
![]() Last edited by airco; 22-03-2004 at 00:18. |
|
||||
|
||||
Bij de floppers mag je andermaal Sauber, Toyota & Jordan toevoegen voor mij part.
Wat deed Trulli daar trouwens bij de start? Button z'n auto kreeg toch een serieuze tik van de Renault maar blijkbaar was die sterk genoeg om die te verwerken. |
|
||||
|
||||
ik vond jaguar ook maar matig
als je op de eerste startrij start, mag je toch een tijdje vooraan blijven meebollen ipv direct met twee in de staart te rijden
|
||||
|
||||
bwaa, webber reed niet slecht nadien. Mooi duel met ralf
Ralf die meer en meer een ambetanterikske wordt. Eerst die uitspraken tegen Montoya en nu, volgens Webber dan toch, rijdt hij webbers banden stuk...
|
||||
|
||||
de eerste 10 laps waren leuk om te zien ...
Trulli vs Button Webber vs RS Jammer dat Heidfeld uitviel ... voordat hij binnenkwam reed hij in 8e positie ... en RS is een bleiter ![]() @ RS ... "If u can't handle the heat, get out of the kitchen...Boy"
|
||||
|
||||
Quote:
Zo tikte hij met zijn voorvleugel tegen Webber's achterband, die meteen de bocht erna moest uitwijken, wegens lekke achterband ...
|
||||
|
||||
zo zag ik het ook eigenlijk hoor
![]() Ralfje moet dringend eens op "congé" lijkt me zo. Hij kan zichzelf niet meer controleren en brengt zo anderen in gevaar.
|
|