![]() |
|
|
||||
|
||||
Amai, als ze de GLPK Porsche's e.d. gaan toelaten op de piste terwijl de WS wagens aan het testen zijn, gaat dat wel hinder veroorzaken voor de snelle Nissan's...
Ik vind het zelfs héééél vreemd dat men NIET WS wagens gaat toelaten op de piste tussen 9 - 12 en 13 - 14u. Ik wil dit morgen wel eerst zien en dan geloven. ![]() (Remember >> KTR had vorig jaar de piste hellemaal alleen voor 4 uren!!!, Maar ja de teambaas z'n naam is Mollekens zeker... ![]() Voor mij geen probleem hoor dat de Belgische race wagen's de Nissans gaan hinderen in hun testwerk! Het kan KTR (en al de andere WS teams die niet komen testen) alleen maar ten goede komen.... ...hun achterstand zal zo niet zo groot zijn... Last edited by Mr.Dallara; 14-04-2004 at 20:29. |
|
||||
|
||||
Ik ben net terug van deze mooie training, mooi weer en heel veel schoone auto's gezien!!!
Van 9-12u en van 13-14u waren er dus enkel Nissan Pk's welkom op de piste. Olivier Pla vertegenwoordigde in z'n Italiaanse RC Dallara de World Series eer, terwijl de tweede wagen van RC gans de dag in de box bleef staan (Kartikyan was ook niet aanwezig). Vergani was er ook, maar niet met hun WS, ze hadden hun 3 WS lights bij. Verder was er ook nog Saulnier Racing met één WS light. De cronon (geklokt met m'n gsm) van Pla was 1.24.2 met oude banden. De light's draaiden tijden rond de 1.30. |
|
||||
|
||||
Vanaf 14 uur werd dan de ganse 'niet - Nissan" bende losgelaten, en het was een groote bonte bende!
Hier de wagens die met het meest zijn bijgebleven: - Georg Severich met z'n Honda Proto uit Japan (premiere !!!) - G&A met hun BMW V8 - GLPK porsche Bi turbo (taxi) - GLPK porsche, TC, Longin (Taxi) - RS motorsport, Porsche Biturbo - RTM, porsche Biturbo - SRT met de corvette C5R - ......... - 2 x Clio van ERG - 1 x Clio van first motorsport - 1 x fun cup - ..... Een hele meute oldtimers, waaronder vele BMW's en 2 oude formule wagens, een donkervoord, ..... Het waren er veeeeeeeeeeeel te veel om allemaal op te noemen. Last edited by Mr.Dallara; 15-04-2004 at 20:37. |
|
|||
|
|||
@ Mr Dallara Georg was daar met een HondA en niet met een HondO
![]() De donderdag training was echt heel goed. Vervolg van opsomming van Mr Dallara maar teams durf ik niet zeggen: - 2Porsche AD Sport (Taxi) - Ham Car ¨Porsche - Ferrari van Ferrari Challenge - TC Porsche van Jamers van 1st Motorsport - Verschillende mini's - BMW van Belgium Racing - Oude Alfa Romeo - Ford Fiesta - Finnen met Opel Astra Coupé en Opel Corsa - ... De rest mag iemand anders toevoegen |
|
|||
|
|||
Ik ben ook terug van een aangenaam namiddagje Zolder.
Lekker zonneke, veel + knappe wagens ![]() De Corvette reed terug probleemloos zijn rondjes met de nieuwe cardan. En een primeur, de mooie Dome Honda NSX van Severich. Het is de wagen van het Nakajima team uit 2003. +- 400 pk, gesteund door Honda, 1ste Japanse GT in Europa en met als doel de 24u v Nurburgring. Maar ik heb gehoord dat er misschien op het einde van het seizoen nog wel race dichter bij huis zou inzitten...
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
AlainH was eerst, Laurent was completer
![]() Allebei een bank vooruit en een kus van ... euh... zelf te kiezen ![]() |
|
||||
|
||||
doe mij maar Miss Boden :-)
|
|||
|
|||
Quote:
C U |
|
||||
|
||||
Quote:
We gaan wel off-topic hier..........
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Dholda zijn nu tuners en honda-motoren verkopers.
Eind jaren 70 hebben ze verschillende overwinningen behaald met het Dholda Racing Team in het baanracen. In de jaren 80 reed het Dholda Team met 3wielers crossen. (Scheveningen, Baja1000 etc)
|
|||
|
|||
Quote:
D' hollander is van Moerzeke... Dus echt vaderlands... En omdat Marshall het zo mooi vraagt gaan we terug on-topic. Het is namelijk Jack "Pirelli" Buytaert, bekend uit Belcar, die zijn carriere op twee wielen begon, die mee aan de basis stond van deze overwinningen. Hij heeft namelijk quasi alleen met Honda of Dholda gereden. Mooie overgang, niet .... C U |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|