![]() |
|
|
||||
|
||||
Niks. Mijne scanner staat scheef.
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Of uw huis...
![]() kdenk dat deze keer de eerste keer was dat er zoveel vollek van de paddock "samen" heeft gestaan, niet?
|
||||
|
||||
IDD.
Maarre dat is hier off topic. Ontmoetingsforum. ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
hij woont misschien in heist-op den -berg maar dan op de flank
![]()
|
||||
|
||||
Werner en Sennake did it again!
Op één of andere manier (niet nader te omschrijven) zijn Werner en uw dienaar op een bepaald moment verzeild geraakt in de pits...
Getuige hiervan zijn deze foto's waar we te zien zijn in het gezelschap van onze goede vriend en toch wel zeer symphatieke mens "Tintin" Eric van de Poele... ![]() ![]() Meer foto's (van o.a. de gesigneerde relikwieën) zullen volgen. En na morgen (eerst mijn examens morgen afleggen) volgen dan ook nog een nieuwe "massa" foto's van de laatste Belcar race van dit seizoen! See you! |
|
||||
|
||||
Examens Sennake ?
|
|
||||
|
||||
move van het weekend ga naar marquet in de clio cup. hij kreeg wat hij verdiende.
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
En jij? Verandering van werk??? |
|
||||
|
||||
Ah, ik wens je het beste toe dan. 'k Zal aan u denken.
Ja, ik verander morgen van werk. Van de op sterven na dode BDBH ga ik naar de dienst 'Brandweer en dringende medische hulp' van het Brussels Gewest. 't Is praktisch op dezelfde plaats als waar ik tot nu toe werkte, maar hopelijk wel interessanter en zeker heel wat beter betaald ![]() PS: 't is niet als brandweerman of ambulancier, maar als administratieve kracht (soort van directiesecretaris, maar het is wat ruimer). Ik vrees dat ik verdorie elke dag in kostuum zal mogen gaan werken ![]() |
|
||||
|
||||
trouwens joosen, uwe vervanger in de kolibrie wagen heeft et heel goed gedaan zenne.
Op zen slippertje na int begin, reed em een sterke race ![]()
|
||||
|
||||
Niet echt on-topic, maar ja, ik ben er hier zelf over begonnen dus :
IK BEN GESLAAGD MET GROTE ONDERSCHEIDING!!! En dan een vraag aan iedereen : Ik zit met een massa nieuwe Belcar-foto's maar mijn webspace is op! Heeft er iemand nog webspace over??? Of mag ik de eerste reeks verwijderen en vervangen door de nieuwe reeks??? Antwoord aub want binnen een paar dagen zijn de foto's niet meer actueel :-( |
|
||||
|
||||
Proficiat!!!
|
|
||||
|
||||
wat is dit een ogentest ???
![]() proficiat senneke. veel succes met het werken op de 2de étage ![]()
|
||||
|
||||
Dankjewel, alhoewel ik dat van die 2e etage niet echt goed begrijp vrees ik...
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|