![]() |
|
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
Benieuwd of Audi tegen volgend jaar een eigen motor zal ontwikkelen. Dit jaar gebruiken ze de Mugen V8 die Abt vorig jaar gebruikte. |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() De Fiat groep zit niet echt in een gezonde financiele positie en Alfa doet reeds mee in een andere toerismewagen kampioenschap (ETCC). Trouwens als we toch bezig zijn, binnen 1 of 2 seizoenen doen er Toyota Avensisen meee ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
meh, mooie eerste race - maar Mercedes laat ook daar serieuze steken vallen.
En Albers ![]()
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Quote:
![]() Dit gerucht doet al lang de ronde (er zouden al mensen van onder meer Zakspeed geronselt zijn). |
|
|||
|
|||
Quote:
Audi spreekt over "rond 460 pk". Mercedes heeft het over "meer dan 470 pk". |
|
||||
|
||||
Quote:
Denk het niet. ![]() |
|
|||
|
|||
Je bent fan van Albers of je bent het niet (ik dus niet) maar hij doet het gewoon erg goed in DTM, je wordt niet door niets te doen 2e in DTM. Mercedes heeft hem niet voor niets een fabrieksauto gegeven.
|
|
||||
|
||||
't was een mooie race
![]() Eigenlijk heb ik de DTM-race samen met de MotoGP-race zitten bekijken .. van zappen gesproken ![]() Jammer dat Frentzen van zover naar achteren moest starten.
|
||||
|
||||
Mooie race, sinds de DTM in Zolder is geweest ben ik grote fan
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() (eerdere gevallen waar je wel of net geen fan van bent vindt ik dan M Schumacher of Bas Leinders ofzo (sorry ![]() ![]() Kheb de DTM race jammer genoeg niet kunnen zien, had andere verplichtinge ![]()
|
||||
|
||||
de DTM race was echt genieten ... racerij van de bovenste plank als je't mij mag vragen.
|
|
||||
|
||||
Prachtige race, waar eigenlijk alle merken toch aan elkaar gewaagd zijn, maar eigenlijk kregen de opel - teams naar mijn mening geen gelijke kans, het aantekken in de eerste boch tussen schneider en de audi's was meteen het gespreks onderwerp terwijl Timo Schieder met zijn vectra in de volgende draai er gewoon langs achter uitgetikt wordt (zo kon ik uitmaken volgens de beelden) maar officieel ging het hier om een "slipper"
![]() HH Frentzen daarentegen is naar mijn mening door Opel een beetje teveel naar voor geschoven als "pronkstuk" F1 is nog altijd geen DTM en dat hebben we vandaag zeker mogen zien, maar de eerste race wil nog niks zeggen en de kaarten liggen nog open voor alle teams, alvast knap gedaan van Mercedes en Audi die de podium plaatsen mochten verzilveren.
|
|||
|
|||
Quote:
Hij was blijkbaar zelf ook ontgoocheld over zijn prestaties: "For me the race was as disappointing as qualifying. For the first-lap collision nobody was actually to blame for. Of course it was a shame, because today a point would have been possible. At least I could finish the race and see what happens to the car over a race distance. I hope that will help me next time." |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|